פיג'ו 5008 - אוטו

פיג'ו 5008 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
15.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

פיג'ו 5008 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חוץ מקורי, סביבת נהג ייחודית, אבזור ומערכות בטיחות, מקום לשבעה, יכולת דינמית, ביצועים נאותים.
חסרונות הנדסת אנוש לא אינטואיטיבית וסביבת הנהג מחייבת הסתגלות, שני המושבים הנוספים לקטנים, נוחות נסיעה בעיר.
בשורה התחתונה הצעה שונה בהופעה, ראויה בתוכן.

פיג'ו 5008 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    הדור השני של פיג'ו 5008 נחשף באמצע שנת 2016, כשבע שנים לאחר הדור הראשון.

    בדור זה 5008 ביצע מעבר ממבנה של מיניוואן לרכב פנאי של ממש ומציג מידות גדולות משל הדור היוצא. הפלטפורמה היא ה-EMP2 המשותפת גם ל-3008 וכלים נוספים בקבוצת PSA.

    היצע מערכות ההנעה דומה למקובל ברכבי פיג'ו העדכניים, משמע משרעת רחבה של מנועי בנזין ודיזל; בישראל מוצע 5008 עם מגוון מנועים לבחירה, שני מנועי בנזין 1.2 ל' עם 130 כ"ס או 1.6 ל' עם 180 כ"ס ומנוע דידל בנפח 1.5 ל' עם 130 כ”ס.

    כל גרסאות 5008 בישראל מצוידות בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה לפני העדכון).

    5008 מוצע עם מפרט אביזרי בטיחות תקני דומה לזה שנבחן עמו במבחן הריסוק האירופי, בו זכה לדירוג של חמישה כוכבים.

    החל ממרץ 2021 הדגם משווק בגרסה מעודכנת לאחר מתיחת פנים.

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים רעננה את הופעתו של 5008 והוא נראה בולט ומיוחד גם כיום.

  • תא נוסעים ומטען

    גם מבפנים, ל-5008 הופעה אלגנטית וכמעט-יוקרתית. בזכות המופע המרשים והמתקדם הוא נראה עדכני ומיוחד גם כיום. מנגד, הנדסת האנוש תדרוש מהנהג פרק זמן להסתגלות. ההרכבה סבירה, מנגד איכות החומרים טובה מאוד.

    מושב הנהג נוח מאוד, גם בנסיעות ארוכות, ותנוחת הישיבה גבוהה. המרווח לברך ימין מצומצם.

    אזור השורה השנייה מרווח (שלושה מושבים נפרדים) ומאובזר (תאורה, מיזוג).

    הכניסה לשורה השלישית סבירה והמרחב שם לנוסעים (שניים) מתאים לילדים, כמקובל בסגמנט.

    תא המטען מצומצם מאוד כשכל המושבים בשימוש (210 ל'), ענק כאשר השניים מאחור מקופלים (702 ל').

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח של 5008, בגרסת 1.6 ל' טורבו בנזין, מציעה ביצועים טובים - יש די והותר כוח ותאוצות הביניים טובות ויעילות. צריכת הדלק שנמדדה במבחן עמדה על 11.5 ק"מ לליטר.

    גרסת ה-1.2 ל' מספקת ביצועים טובים לגמרי בשימוש יום-יומי, למרות ההספק הצנוע וזאת בזכות מומנט נדיב (כ-23 קג"מ) ותיבת הילוכים מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    5008 נעים לנסיעה, במיוחד בשיוט בין-עירוני. בעיר הוא עושי להיות פחות נוח עקב כושר ספיגה לא מוצלח.

     

    בידוד הרעשים טוב, למרות רעשי כביש בולטים מדי פעם.

     

    התנהגות הכביש מפתיעה לטובה לרכב בסגמנט ובממדים האלה.

  • תמורה למחיר

    פיג’ו 5008 מתומחר באופן תחרותי למדי.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה - 11.7 ק"מ לליטר במבחן.

    מנוע הדיזל מציע המון מומנט זמין ומציג, כצפוי, צריכת דלק נמוכה מאוד.

  • מה חדש בפיג'ו 5008 2024

    סיום שיווק גרסאות הדיזל בשנת הדגם 2024.

  • סיכום

    רכב פנאי מוצלח.

פיג'ו 5008 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 5008
פיג'ו 5008 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1199
130
1,572
199,990
1199
130
1,667
211,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 5008

ברשותך פיג'ו 5008?

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 5008 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5