סקודה תשיק בפברואר 2015 את הדור השלישי של ספינת הדגל שלה. סקודה סופרב החדשה תחליף את הדור השני (2008), והיצרן הצ'כי פתח כבר כעת במסע שיווק הדגם באמצעות פרסום איורים שלו.
ההודעה לעיתונות שפרסמה סקודה מתמקדת בעיצוב הדגם החדש. החברה מצהירה על שינוי כיוון בקו העיצוב המוכר, כאשר ההשראה לסופרב החדשה היא ויז'ן C קונספט שהוצג מוקדם יותר השנה. עיצוב זה אמור להוות לא רק בסיס ל"שפת עיצוב" חדשה של המותג, אלא גם לשינוי כיוון משמעותי שלו ביחס לנושא זה; סקודה מצהירה כי היא מעוניינת לבלוט מול המתחרות בזכות העיצוב.
סקודה סופרב החדשה תוצג בעוד חודשיים
צילום: מנהל
הסופרב החדשה תבלוט בזכות העיצוב, מבטיחים בסקודה
סופרב החדשה, כך אומרת סקודה, תהיה בעלת חזית אגרסיבית יותר ובעלת נוכחות. עיצוב פרופיל הרכב וחלקו האחורי אמור להעניק לדגם החדשה הופעה דינמית יותר מאשר בעבר ולהוסיף לכך אלמנטים אלגנטיים. קו הגג, כך נראה, ירד מאחור באופן מתון יחסית כדי להעניק לסופרב עיצוב דמוי קופה/סדאן אופנתי יותר.

מה עוד?
הדור הבא יתבסס על פלטפורמת MQB של פולקסווגן. המנועים יהיו TSI ו-TDI מהדור האחרון של הקונצרן, אך בשלב זה סקודה נמנעה מפרסום פרטים. החברה מבטיחה כי הסופרב הבאה תשמור על שימושיות גבוהה ותעניק מרחב פנים טוב לנוסעים.
סקודה סופרב החדשה תוצג בעוד חודשיים
צילום: מנהל
שלב הניסויים כבר נגמר

כאמור, הדור החדש יוצג באמצע חודש פברואר הקרוב בפראג בירת צ'כיה. תחילת השיווק באירופה מתוכננת למחצית שנת 2015, וסביר להניח שהסופרב תגיע אלינו מעט לאחר מכן.
עוד על סקודה באתר 'אוטו':
סקודה סופרב החדשה תוצג בעוד חודשיים
צילום: מנהל
סקודה ויז'ן C קונספט