זאת רשימת הדגמים המלאה.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל
פנאי גדול
אקספנג G9 – דגם חדש, חשמל. חולק מכלולים עם P7, מצויד במנוע חשמלי אחורי יחיד או עם שני מנועים והנעה כפולה, רמות הספק עד 540 כ"ס, לסוללה 96 קוט"ש ופועלת במתח 800 וולט.הונדה פיילוט – דגם חדש (בישראל). בסיס הגלגלים 289 ס"מ והמרכב באורך 507 ס"מ (כמו יונדאי פליסייד, סובארו איוולטיס), וכמותם עם שבעה מקומות ישיבה. הדור העכשווי הוצג בסוף 2022, מצויד במנוע בנזין V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר עם 290 כ"ס ותיבת 10 הילוכים.
וולוו EX90 – דגם חדש, חשמל. הדגם המחליף בפועל את XC90 שייצורו יימשך מבוסס על הרצפה החשמלית החדשה של ג'ילי, דומה בממדיו לטסלה מודל X. בהנעה: שני מנועים חשמליים, להספק של 408 כ"ס או 517 כ"ס, סוללת 111 קוט"ש לטווח 600 ק"מ וטעינה בהספק 250 ק"ו.
וינפאסט VF9 – דגם חדש, חשמל. גדול מטסלה מודל X, בממדים של קיה EV9, עם שני מנועים והנעה כפולה (בווייטנאם גם עם מנוע יחיד והנעה קדמית) בהספק 408 כ"ס, סוללות 92-123 קוט"ש טעינה מהירה עד 150 ק"ו, טווח נסיעה עד 585 ק"מ.
לקסוס TX – דגם חדש. גרסת לקסוס לטויוטה גרנד־היילנדר (שלא ישווק בישראל): פנאי־היברידי־לשבעה. לרכב הנעה היברידית מבוססת טורבו־בנזין 2.4 ליטר (366 כ"ס), גם בגרסת בנזין בלבד, גם בהיברידי־נטען על בסיס מנוע בנזין 3.5 ליטר V6 המייצר 406 כ"ס.
מאזדה CX-90 – גרסה חדשה. דגם הפנאי הגדול של מאזדה יוצע גם בגרסה היברידית־נטענת. מנוע 2.5 ליטר (192 כ"ס), מנוע חשמלי (175 כ"ס) להספק כולל של 327 כ"ס. סוללה 17.8 קוט"ש לטווח 40 ק"מ.
פולסטאר 3 – דגם חדש, חשמל. חולק רצפה ייעודית ומכלולים עם וולוו EX90 החדש, דומה בממדיו לב.מ.וו iX ומרצדס EQE SUV. בהנעה: שני מנועים חשמליים, עם 496 כ"ס או 525 כ"ס, סוללת 111 קוט"ש לטווח 610 ק"מ והטעינה עד 250 ק"ו.
ניאו EL7 – דגם חדש, חשמל. על בסיס ET7, לחמישה נוסעים, להספק משולב של 653 כ"ס ובחירה בין מספר סוגי סוללה: 75 קוט"ש ל־385 ק"מ, 100 קוט"ש ל־485 ק"מ (WLTP), 150 קוט"ש (אין נתון טווח).
ניאו ES8 – דגם חדש, חשמל. דור חדש הוכרז בשנה שעברה, עדיין ללא פרטים, אך ידוע כי נועד לשבעה נוסעים, שני מנועים עם 653 כ"ס והנעה כפולה, סוללות 75, 100 ו־150 קוט"ש, אך ללא נתוני טווח.
פורשה קאיין – מחודש. עיצוב חדש בחוץ ובעיקר בפנים, לסביבת נהג עדכנית. שלוש מערכות הנעה במספר רמות הספק ־ טורבו־בנזין 3.0 ליטר V6, עם או בלי מערכת היברידית (עם מנוע חשמלי מחוזק) וטורבו־בנזין 4.0 ליטר V8 (475־659 כ"ס).
פרארי פורוסאנג – דגם חדש. הלא ייאמן לכאורה קרה, ולפרארי דגם פנאי (גדול בהחלט), עם מנוע, הספק וביצועים כנדרש (6.5 ל' ו־V12, 725 כ"ס, 3.3 ש' ל-100). הנעה והיגוי לארבעת הגלגלים, ארבע דלתות וארבעה מושבים.
קיה EV9 – חדש, חשמל. מבוסס על רצפת E-GMP, המשרתת את יונדאי איוניק 5 ו־6 וקיה EV6, גדול משמעותית מסורנטו (בסיס הגלגלים ארוך ב־28.5 ס"מ), יוצע עם מנוע אחורי יחיד (218 כ"ס) וסוללת 76.1 קוט"ש ועד גרסה כפולת מנועים (385 כ"ס) והנעה עם סוללת 99.8 קוט"ש.
שברולט טראוורס – דור חדש. הרצפה זהה, משופרת למערכת הנעה חדשה. הממדים כמעט ללא שינוי, מנוע ה־V6 הוחלף בטורבו־בנזין 2.5 ליטר עם 315 כ"ס ותיבת 8 הילוכים (לעומת 9 קודם). גם גרסת Z71, עם מתלים אחרים וצמיגי שטח ייעודיים.
ספיישל ראש השנה
- המכוניות הקטנות שעתידות להגיע לישראל- המשפחתיות הקומפקטיות שעתידות להגיע לישראל
- המשפחתיות הגדולות שעתידות להגיע לישראל
- מכוניות הסלון והפאר שעתידות להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקטנים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הקומפקטיים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הבינוניים שעתידים להגיע לישראל
- רכבי הפנאי הגדולים שעתידים להגיע לישראל
- מכוניות הספורט והקבריולה שעתידות להגיע לישראל
- רכבי השטח שעתידים להגיע לישראל
- דגמי מובילי הנוסעים שעתידים להגיע לישראל