ה-CE 04 בישראל, וסביר להניח שהוא יסובב ראשים בכל עצירה ברמזור;  מדובר בקטנוע החשמלי של ב.מ.וו בעל הספק מירבי של 42 כוחות סוס, המספק תאוצה מ-0 ל-50 קמ"ש בתוך 2.6 שניות בלבד. באמצעות ארבעה מצבי רכיבה – "חיסכון", "גשם", "כביש" ו"דינמי" –ניתן גם לשלוט בביצועי הקטנוע.

טווח רכיבה מוצהר יצרן הוא עד 130 ק"מ. (כמובן, שאופי הנסיעה משפיע על הטווח, כמו בכל רכב חשמלי)  וטעינת הסוללה מתבצעת באמצעות עמדת טעינה ביתית או ציבורית ולא דרך שקע ביתי (כפי שקיים במרבית קטנועים חשמליים האחרים הקיימים בשוק). משך זמן הטעינה מ-0% ל-100% הינו 4 שעות ו-20 דקות ומערכת טעינה מהירה המגיעה לישראל בגימור QC (בתוספת מחיר)  מבטיחה טעינה מ- 20% ל- 80% ב- 45 דקות.

הושק CE 04, הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו
צילום: איתמר רותם

ה-CE 04 מצויד במערכת בקרת היציבות (ASC) המגבילה את מומנט המנוע כתלות במידת החלקת הגלגל האחורי, בעוד בקרת האחיזה הדינמית (DTC) משפרת את בטיחות הרכיבה בפניות ובנוסף מערכת ABS Pro משפרת את יכולת הבלימה גם בהטיה.

לקטנוע מסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ', שמציע שתי תצוגות: תצוגה מלאה ותצוגה מפוצלת, כך שאפשר להציג מידע נוסף על מצב השיחות או מצב הסוללה בקלות. וכמו בחלק מדגמי אופנועי התיור הגדולים, ניתן להציג מפה ישירות על לוח המחוונים. אם מתקינים את אפליקציית BMW Motorrad Connected, אפשר לשקף את מפת הניווט בצורה אלחוטית ולהפעיל אותה דרך הבקר הרב-תכליתי שעל הכידון.

ה CE 04 מגיע לישראל מצויד בחבילת העיצוב AVANTGARDE בצבע Imperial Blue Metallic עם מושב צף בצבע אפור-כתום בולט. תא האחסון הצדדי נועד  לאחסון קסדה  או  לאחסון כבל הטעינה.

מחירים:
Avantgarde: במחיר של 75,000 ש״ח.
Avantgarde QC: במחיר של 79,000 ש״ח.

הושק CE 04, הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו
צילום: איתמר רותם