מאזדה 2 2023 - אוטו 

מאזדה 2 2023 יד שניה

מאזדה 2 2023 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
15.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

מאזדה 2 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני חינני, עיצוב פנים נאה, אבזור, ביצועים, התנהגות
חסרונות צפופה מאחור, תא מטען קטן, רועשת, אבזור בטיחות חסר
בשורה התחתונה נוחה, זריזה ומהנה לנהיגה - אך מיושנת

מאזדה 2 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    מאזדה 2 הנוכחית היא כבר מכונית ותיקה. היא הגיעה לישראל ביוני 2015 וזכתה לשתי מתיחות פנים: ראשונה בדגם שעלה לישראל בינואר 2018, ושניה בדגם שהגיע בספטמבר 2020.

    מנוע ה-1.5 ל', שחודש במסגרת מתיחת הפנים האחרונה, מפיק 116 כ"ס. תיבת ההילוכים נותרה כשהיתה, אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים.

    בינואר 2023 הוצג בחו"ל עדכון קליל נוסף, שככל הנראה יהיה האחרון לפני שהדגם יוחלף בדור חדש לחלוטין ב-2025.

    השינויים מתחילים בחזית עם סבכה חדשה שמוצעת או בצבע שחור או בצבע המרכב, עם אפקט שמזכיר במידת מה סבכות אטומות של מכוניות חשמליות.

    בנוסף ישנה הדגשה צבעונית זעירה על הגריל, בגימור צהוב או אדום בהתאם לגרסה. כל גרסאות ההאצ'בק, כמו גם גרסת הסדאן, זכו לפגוש אחורי שעוצב קלות מחדש.

    לרוכשים יוצעו מעתה 9 אופציות צבע חיצוניות, עם תוספת של צבע אפור וצבע כחול חדשים. חלק מרמות הגימור יגיעו כסטנדרט גם עם גג שחור.

    השינויים שבוצעו בתא הנוסעים כוללים שלושה פנלים צבעוניים בחלק מרמות הגימור, ותא נוסעים שחור עם הדגשות אדומות בשאר רמות הגימור.

    רמת גימור GT בעלת האיפור הספורטיבי כוללת גם מושבי עור חלקיים, דשבורד בשילוב של אדום ושחור, פתחי אגזוז כפולים ועיצוב חישוקים שונה.

    בספטמבר 2023 בוצע עוד שינוי, כאשר מערכת התפעול 'Mazda Connect' הגיעה סוף סוף גם למאזדה 2. המערכת העדכנית פועלת על גבי מסך מגע בגודל 8.8 אינץ', ומחליפה את מסך ה-7 אינץ' בדגם היוצא – שעדיין הריץ את מערך MZD Connect המזדקן של היצרנית.

    המערכת החדשה מאפשרת חיבורים אלחוטיים לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו, ומציעה בשוק היפני תכונות מקוונות דוגמת שליטה מרחוק דרך הסלולרי.

    העדכונים צפויים להגיע לדגם הישראלי רק במהלך שנת 2024.

  • עיצוב ונוכחות

    המראה כבר לא צעיר וחדשני כפי שהיה בעבר ובמיוחד מאחור. גם הפרופורציות מעט מוזרות וגורמות למכונית להיראות צרה וגבוהה. ועדיין, ההופעה אלגנטית ונאה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מקורית ונעזרת באלמנטים לא סימטריים (מיקום פתחי המיזוג) ושימוש במספר חומרים וצבעים ליצירת מקום שנעים לשהות בו. איכות החומרים טובה מהמקובל בסגמנט. הנדסת האנוש טובה למדי, ורק מסך המולטימדיה נראה מעט קטן ביחס למקובל כיום.

    מושב הנהג נוח וקל לייצר תנוחת נהיגה טובה. לא מדובר במכונית מרווחת במיוחד, והדבר מורגש מעט מלפנים, הרבה מאחור (ראש וברכיים). תא המטען הוא מהקטנים בקטגוריה, ונפחו 280 ליטרים בלבד.

  • מנוע וביצועים

    המנוע הוא 1.5 ליטר, 116 כ"ס והתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. השילוב הזה עובד טוב, המנוע מגיב בזריזות ונכון לטפס לסל“ד גבוה, שם הוא נשמע אך צלילו נעים. פעולת התיבה לרוב חלקה ונעימה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה. פעולת המתלים שקטה ויעילה גם בעיר וגם בדרכים בינעירוניות. מחוץ לעיר ובכביש גלי חסר ריסון והיא עשויה להיות מעט קופצנית. בידוד הרעשים סביר, כשרעש המנוע מבודד היטב, וזה של הכביש והרוח פחות.

    היכולת הדינמית טובה מאוד, ה-2 פונה היטב ומגיבה בזריזות להפניית הגה.

  • תמורה למחיר

    מאזדה 2 התבגרה עם השנים, וגילה מורגש (מערכת הנעה, בידוד רעשים, מערכות בטיחות), אך עדיין מדובר במכונית מהנה לנהיגה ונוחה לנסיעה, שמציעה את אחד מתאי הנוסעים האלגנטים בסגמנט עם אבזור נדיב. התמורה, אפוא, בינונית.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמת גימור 'דינמיק' כוללת חישוקים קלים ("15), מולטימדיה "7 עם ממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת אקלים, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת שיוט, לחצן התנעה, תאורת לד (פרט לתאורת היום) ועוד.

    רמת 'אלגנט' מוסיפה חישוקי "16 קלים, פקדים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, שמשות אחוריות כהות, ריפוד שונה ותאורת לד היקפית.

  • בטיחות

    בעבר מאזדה 2 נחשבה למובילת הסגמנט בכל הקשור למערכות בטיחות מתקדמות. כיום זה כבר לא המצב, והיעדר התרעה על אי שמירת-מרחק במהירות בינעירונית מחייבת מערכת התרעה בהתקנה מקומית ('מוביל איי').

    ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP העניק לה 4 כוכבי בטיחות - אך מדובר בפרוטוקול מבחן ישן ופחות מחמיר משמעותית מהמקובל היום.

    מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (עד 80 קמ"ש) והתרעה על סטייה מנתיב. ברמת גימור 'פיור וויט' ששיווקה הופסק ב-2023, היה גם ניטור שטחים מתים וניטור תנועה צולבת מאחור עם בלימה אוטונומית.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה מאוד: 13.7 ק“מ/ל' במסלול המבחן.

  • מה חדש במאזדה 2 2023

    הפסקת שיווק רמת הגימור Pure White.

  • סיכום

    גילה כבר מורגש, אך עדיין מדובר בסופרמיני זריזה ומהנה שכבר קשה למצוא כמותה.

מאזדה 2 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מאזדה 2
מאזדה 2 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1496
116
1120
-
1496
116
1138
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מאזדה 2

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מאזדה 2?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • נעה כהן

    האוטו שלי

    מאזדה 2, אוט', 1.5 ל', Dynamic
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 18.05.2023

    עברתי ממזדה 3 ישנה למזדה 2 חדשה והשינוי ככ משמעותי מהיר יציב מאובזר מרוצה מאוד

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • אוריאל

    האוטו שלי

    מאזדה 2, אוט', 1.5 ל', Dynamic
    מודל: 2023 - 2023

    תאריך: 05.07.2023

    תענוג, חסכוני אבל חזק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5