הקפצ'ור חולק פלטפורמה עם רנו קליאו החדשה ולדברי רנו, ינסה לספק את תנוחת הנהיגה הגבוהה כברכב שטח, נוחות של משפחתית יוקרתית יחד עם מרווח של מיניוואן. כל זה, כאמור, עם בסיס גלגלים של סופרמיני ואורך כולל של 412 ס"מ (לעומת 406 ס"מ בקליאו ו-413.5 ס"מ אצל הג'וק).

העיצוב של רנו קפצ'ור נשען רבות על זה של הקליאו החדשה, שהוצגה בפריז. זה עובד מצוין אצל הסופרמיני, ונראה לא רע גם כאן – גם אם קצת יותר סולידי מהאחות הנמוכה. מבפנים זה כבר עובד מצוין והכיוון הנהדר שלקחה מחלקת העיצוב של רנו נמשך גם כאן. כל מה שצריך זה שגם האופי בו נתקלנו בהשקה של הקליאו יזרום בעורקיו של הקפצ'ור.
רנו תציג את הקפצ'ור בתערוכת ז'נבה ההולכת ומתקרבת והייצור צפוי להתחיל חודשים ספורים לאחר מכן במפעל של היצרנית בספרד. השיווק יחל כמובן עוד השנה והקפצ'ור צפוי לעשות גם עלייה ארצה.