התאורה האדמדמה על המתג שליד בורר ההילוכים המוזר רומזת לי שזהו המקום ללחוץ. האצבע מתעכבת קלות, ומנוע ה-V8 של היגואר XF מתעורר לחיים בנהימה חרישית. יחד איתו מתעוררים לא רק 298 סוסים אלא גם פתחי האוורור המסתובבים ובורר ההילוכים שמתרומם מתוך הקונסולה. נחמד. וגם נורית האזהרה נדלקת. הדלק יספיק לי רק ל-46 ק^מ. סיבוב הבורר המיוחד למצב D, והיגואר נעה קלות קדימה, אני יכול להעביר עם הפקדים שבמערכת להילוך שני כדי לחוש בעוד תזוזה קלה. וכאן בערך עוצרים אותי האנשים של יגואר ישראל. כי היגואר XF הראשונה שנחתה בארץ נמצאת על במה, בתצוגה סטטית. עוד סנטימטר מטר וניפול. המקום, החניה התת-קרקעית של פרויקט U הכל כך מדובר בצפון תל-אביב. בתוך החניה הזו הקימו יבואני יגואר אתר מפואר למדי להשקה ה^סודית^ שהם מבצעים בימים אלה ליגואר XF החדשה. זו לא השקה מדוברת במיוחד שתפורסם באמצעי התקשורת, אלא משהו שרק קהל היעד יכיר. לכאן יגיעו במהלך השבועיים הקרובים כמה מאות לקוחות פוטנציאלים (חלקם כמובן כבר בעלי מכוניות יגואר), כדי לחזות במכונית החדשה והכל כך חשובה ליגואר בעולם ובארץ. כמה חשובה? היבואן מצפה למכירת 100 מכוניות כאלה בשנה ...שזה יותר ממה שמכרה כלל יגואר במהלך כל 2007 בארץ. היבואן מתכוון להציע את המכונית החדשה בארבע גרסאות עיקריות. הבסיסית שמצוידת במנוע ה-3.0 ליטר (V6, 238 כ^ס) תעלה 440,000 שקלים. גרסת הפרימיום עם אותו מנוע תעלה 480,000 שקלים. עם מנוע ה-V8 יגיע מחיר ה-XF (רמת פרמיום) ל-580,000 שקלים. בראש ההיצע תתמקם כמובן גרסת הסופר V8 שמצוידת במגדש על ומייצרת 416 כ^ס. מחירה יהיה יקר משמעותית- 860,000 שקלים. המחירים דומים למתחרות מקבוצת הסאלון אבל כמעט כרגיל אצל יגואר המכוניות מצוידות יותר.