המכוניות הרגילות של סמארט התגלו בעבר כיקרות מדי עבור השוק הישראלי, ולכן הופסק יבוא המותג. ואולם הדגמים ה"ירוקים" ייהנו מהקלות המס הנהוגות בארץ והם יכולים להפוך את המכוניות הקטנות למאוד אטרקטיביות בישראל. הגרסה ההיברידית של סמארט אינה משלבת מנוע חשמלי, כמו במכוניות של טויוטה והונדה למשל, אלא נעזרת במערכת העצור/וסע שמדוממת את המנוע ממהירות של 7 קמ"ש. אלא שגם תהליך כזה מספיק כדי להפוך אותה לחסכונית ביותר. מן הסתם אחד הפרטים שיכריעו את המהלך יהיה הכרת משרד התחבורה במכונית עם טכנולוגיה שכזו כהיברידית.
כאמור, סמארט גם נמצאת בתהליכי ניסוי של מאות מכוניות חשמליות ברחבי אירופה וניסויים דומים צפויים להיערך גם בארצות הברית.