בשלב הראשון מתכוונים בדלק לשדרג ולחדש את כל אולמות התצוגה המרכזיים של המותג ובייחוד את האולם בתל-אביב. האולם האסטרטגי הזה יחולק בקרוב לשלושה מתחמים שיעסקו במכירת מכוניות חדשות, אופנועים ומכוניות משומשות (בחלקו האחורי) בהתאם לתוכנית ה'פרמיום סלקשן' של היצרנית. זו תהיה פעם ראשונה בשוק המקומי שמכוניות חדשות ימכרו לצד מכוניות משומשות באותו אולם. בדלק מתכוונים לאמץ את התוכנית הפרמיום סלקשן באופן מוחלט ומבטיחים לשנות גם את דרך מכירת המכוניות המשומשות בשוק היוקרה.

דלק גם מתכוונת לבצע מהפך בתחום השירות. בין השורות הם רומזים שמוסכי הרשת של קמור לא נראו מספיק טוב עבור יצרנית שכזאת בוודאי ביחס לתקן המקובל היום אפילו במותגי מסה. לשם כך הם עתידים לשדרג את כל הרשת ולחנוך מרכז שירות חדש של המותגים בקריית אריה בפתח-תקווה בקיץ 2014.
בדלק גם מתכוונים לתת דגש גדול משמעותי מבעבר על חטיבת האופנועים של היצרנית הגרמנית, כאשר מרכז השירות שמתחת לאולם התצוגה בתל-אביב יעבור בעתיד לשרת את הכלים הדו-גלגליים.