כפי שסיפרנו לא פעם, ה-301 נסמכת על הפלטפורמה הקטנה של פיג'ו-סיטרואן (של ה-208 / C3) אבל מציעה מידות מתאימות ביותר לשוק המשפחתי עם 444 ס"מ אורך כללי ובסיס גלגלים של 265 ס"מ.
המכוניות הראשונות שנחתו כאן מצוידות במנוע בנפח 1.6 ליטר שמייצר 115 כ"ס (והינו שונה ממנוע ה-308) ומשודך לתיבה האוטומטית (4 הילוכים) המוכרת של היצרנית. המכונית תגיע עם 4 כריות אוויר, מחשב דרך ומערכת שמע מקורית ותוצע בשתי רמות אבזור: אקטיב ופרמיום. ההבדל ביניהן הוא חישוקים קלים, בקרת אקלים, בלוטות', שליטה מההגה וחיבור USB. המחיר יהיה 110,000 ו-115,000 שקלים בהתאמה.
תוך זמן קצר אמורה להגיע גם גרסת 1.2 ליטר (72 כ"ס) ידנית שתעלה 92,000 שקלים ובהמשך השנה צפויה גם גרסה רובוטית שלה. כמו כן תוצע המכונית בגרסת דיזל ידנית (1.6 ליטר, 92 כ"ס) שתעלה 115,000 שקלים.
האחות התאומה מבית סיטרואן נמצאת אף היא בארץ בשלבי תקינה והכרות סופיים ושיווקה יחל בימים הקרובים במחירים ורמות אבזור דומות.