מבחינה טכנית, הפרו-סיד דומה למדי לגרסת ה-1.6 ליטר שכאמור שיווקה כבר החל, ובה כבר נהגנו במסגרת ההשקה העולמית. היא מצוידת במנוע ה-1.6 ליטר בנזין שמייצר 135 כ"ס ומשודך לתיבה דו-מצמדית של קיה. הביצועים נאותים עם 10.5 שניות ל-100 קמ"ש ו-195 קמ"ש מירביים.

הפרו-סיד מאובזרת יותר מגרסת חמש הדלתות (EX) של הסיד ומגיעה עם גימורי עור, שמשות כהות מאחור, וחישוקי 17 אינץ' (225/45) גדולים ומושכים למראה, דוושות אלומיניום, תאורה אוטומטית וחיישני חנייה. כמו הגרסה הרגילה, היא כוללת מערך שמע מקורי עם תפעול מההגה ובלוטות', כמו גם תפעול הילוכים מההגה, תאורה עוקבת פנייה ועוד.
קיה פרו-סיד תוצע רק ברמת גימור אחת ותעלה 136,000 שקלים לעומת 128,000 שקלים לסיד הרגילה. בקיה שואפים להביא גם את גרסת ה-GT החזקה והמוגדשת של הדגם, אולם לא ברור מתי בדיוק זה יקרה.