
ראשים מדברים / יו"ר קונצרן פיג'ו-סיטרואן
קרלוס טווארס, הבוס המתוקשר של PSA, מדבר על שילוב אופל, על חזרה אפשרית לצפון אמריקה ומבקר את אלה ששואפים לעבור בין לילה לחשמל
הרכבים הפופולריים /
מגזין אוטו - מדיית הרכב המובילה בישראל כבר למעלה מ-30 שנה אנו מייצרים עבורכם סרטונים, כתבות עומק ועודץ כאן תוכלו לטעום מכל מה שהמגזין המודפס המושקע שלנו מכיל
קרלוס טווארס, הבוס המתוקשר של PSA, מדבר על שילוב אופל, על חזרה אפשרית לצפון אמריקה ומבקר את אלה ששואפים לעבור בין לילה לחשמל
גורדון ווגנר, המעצב הראשי של דיימלר, מדבר על הדרך לשינוי, חשיבותה של ה-A החדשה, מייבאך והחזון לעתיד לבוא
מישל אלן, חובב מכוניות מדורות קדומים, מקדש את הממדים, ההופעה והביצועים המוטרפים. מדטרויט (וממילווקי, ברגוע)
"מס אמת בשווי שימוש ברכב". יש דבר כזה?
על מס ירוק וצדק חברתי
07 דצמבר | דני פרומצ'נקואור קליין, מנהל חטיבת היוקרה החדשה של UMI, מדבר על המהלך החדש, הקשר בין מזראטי לקאדילק, ומסביר מדוע הצמיחה במכירות המותג השנה היא רק ההתחלה
26 נובמבר | אלי שאולידני פרומצ'נקו על נהיגה אוטונומית (בפאר) ועל תחבורה ציבורית (בלונדון)
22 נובמבר | דני פרומצ'נקומועדון החמש גייס את חבריו למסע החמישי לאילת, ועם כמאה רכבי אספנות יצר את המסע הגדול אי פעם בשלושים ושתיים שנות קיומו של המועדון
17 נובמבר | אנדריי נצרהעומד בראש פירמידת העיצוב בב.מ.וו מדבר על האתגרים, מתייחס לקרבה בפילוסופית העיצוב של מותגי הקבוצה. ואן הוידונק מבטיח שבשנתיים הבאות נראה הרבה שינויים, בייחוד במותג ב.מ.וו
29 אוקטובר | אלי שאוליעל תערוכת פרנקפורט, הנעות ורכב אוטונומי
13 אוקטובר | דני פרומצ'נקוראיון עם אלון דאי, נהג המירוצים הישראלי הראשון בליגת הנאסקאר הבכירה בארצות הברית
09 אוקטובר | אליק פרומצ'נקושמעון זיקרי, מנכ"ל אינפיניטי ישראל, מדבר על השקט שהיה, על ההתעוררות בתקופה האחרונה, ומתייחס לחשיבות ה-Q30. לפי זיקרי, אינפיניטי לא תיגרר אחרי מותגי היוקרה לתחום הליסינג ומתחייב שהמותג יגדל באופן משמעותי
26 ספטמבר | אלי שאוליחובבת שטח, V8 ועיצוב יוצאת לבחור חניית חלומות - ולא שוכחת את אבא
21 ספטמבר | מרי לוי-מזרחידני קורא לשר כץ לוותר על חלק מאחריותו - לטובת כולם
18 ספטמבר | דני פרומצ'נקוראיון עם אלון דאי, נהג המירוצים הישראלי הראשון בליגת הנאסקאר הבכירה
25 אוגוסט | אליק פרומצ'נקועוד סרט אקשן-נהיגה מגיע אלינו לקראת סוף הקיץ
24 אוגוסט | ניצן אביבידני נותן דעתו על סטנדרט האבזור במכוניות
16 אוגוסט | דני פרומצ'נקוגיא שפרנט בוחר מייצגים מקוריים של שנות השבעים והשמונים. במגבלות התקציב האכזרי
11 אוגוסט | גיא שפרנטז'אן פיליפ אמפרטו, מנכ"ל פיג'ו החדש, מדבר בכריזמטיות על התנופה במותג ומבטיח שאחרי הפנאי הצרפתים יחזרו לטפל במשפחתית הגדולה
06 אוגוסט | אלי שאולישלמה שווארץ אוהב אותן, גם, רועשות עם צבע מגניב. ויש עוד תכונות, הפוכות
04 אוגוסט | שלמה שווארץעל חום, בטיחות, סלולרי וגאווה ישראלית
23 יולי | דני פרומצ'נקוראשי סיאט מספרים על האיביזה ועל הכיוון העתידי של סיאט. המהפכה הספרדית, הם מבטיחים, בדרך
12 יולי | אלי שאולידני רוצה תשובות
25 יוני | דני פרומצ'נקויותר מ-65 מתחרים השתתפו בתחילת החודש במירוץ המכוניות על שלט הגדול ביותר שנערך בארץ - והכל לזכרו של עומר לונדון
20 יוני | טל לונדוןארז ליבן נכנע ללחץ של אחיו - ועבר חוויה מטלטלת חיים
16 יוני | ארז ליבןארבע מאות אלף שקלים לחלומות? ממתי יש הגבלה לחלומות? – ועוד איזו הגבלה: 10% מקוניגסג בסיסית, 20% מפרארי 488. ככה לא חולמים חלום.
02 יוני | מנחם קולסקימה יקרה כאשר המחשב יחליף את הנהג ויחליט על חיים ומוות
17 מאי | דני פרומצ'נקודני עושה סדר במושג "רכב אוטונומי"
12 אפריל | דני פרומצ'נקועד כמה רע משבר הדיזל עבור קבוצת פולקסווגן והאם יכול להיות שהוא בעצם טוב? מבט מבפנים
29 מרץ | אלי שאולייום העצמה נשית עם שם מושך – שהתברר כמשהו אחר לגמרי
24 מרץ | רחל סיטוןלמה ה-i3 המחודשת כה חשובה, למה טסלה לא מטרידה, ולאן ממשיכים מכאן. מפגש מעניין עם בכיר בתת-המותג הסביבתי של ב.מ.וו
22 מרץ | אלי שאולייושב ראש מכשירי תנועה מסביר מדוע, למרות שנראה שהקבוצה הפסידה מספר מותגים, הדבר אינו נכון. נטע מצהיר גם שמכשירי תנועה אינה מתכוונת לעזוב את שוק הרכב – להיפך; יש לה תכניות גדולות עם סוזוקי ורצון להתרחב גם מעבר לכך
16 מרץ | אלי שאוליהמהנדס הבכיר בתחום הנהיגה האוטומטית (לא אוטונומית) של ב.מ.וו מסביר את שלבי ההתקדמות למכונית ללא נהג. זה ייקח קצת זמן
13 מרץ | אלי שאולי
אור סיטון
יועצת רכב
מכוניות משפחתיות
יונדאי I30
יונדאי I30
החל מ- ₪1,500 ל-24 חודשים
ריבית
תודה על פנייתך, נציגנו יפנו אליך בהקדם
תודה רבה על שיתוף הפעולה, חוות דעתך תעזור לקוני הרכב
חוות הדעת שלך ?
מחזיק ברכב זה? חוות הדעת שלך חשובה מאוד לקוני רכב עתידיים שמתעניינים בקניית רכב זה, את חוות הדעת יש למלא לפי ניסיון אישי בלבד, תודה רבה על שיתוף הפעולה
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.