דודג' מעבירה את מכונית השרירים שלה, הצ'אלנג'ר, מתיחת פנים וחושפת גרסה כוחנית במיוחד. לא פחות מ-600 סוסים יהיו לה, והיא תוצב גבוה מגרסת ה-SRT השרירית הרגילה. שמה המלא הוא דודג' צ'אלנג'ר SRT "הל-קט" (Hellcat, ובתרגום חופשי: חתול השאול).
 
 
 
עיצוב הצ'אלנג'ר עוד טרם מתיחת הפנים, היה כוחני, שרירי, אגרסיבי, ולמעשה היווה מעין הומאז' לעיצוב הצ'אלנג'ר המקורית מהמאה הקודמת. עכשיו עם יציאת פורד מוסטנג החדשה, ומתיחת הפנים של שברולט קאמרו, בדודג' לא יכלו לשבת בחיבוק ידיים, וביקשו מהמעצבים לתת מענה. למרות גילה, עיצוב הצ'אנלג'ר עדיין נראה רענן, ולכן מתיחת הפנים הסתכמה בסבכה קדמית שונה, כונס אוויר על מכסה המנוע, ספליטר קדמי גדול יותר, וספוילר מאחור. את הכול חותמים חישוקים 21 אינץ' חדשים וסמלים ומדבקות.
 
קוטלת מוסטנגים: דודג' צ'אלנג'ר הל-קט
צילום: מנהל 
דודג' לא מספרת כמה בדיוק, אבל היא מבטיחה שיש יותר מ-600 כ"ס מתחת למכסה המנוע
 
תא הנוסעים של ההל-קט קיבל צמד מושבים קדמיים חדשים בעלי תמיכה צדית טובה יותר, לוח מחוונים חדש בעל שעונים דיגיטליים, וצג מידע ענק בגודל 8.4 אינץ'.
 
 
אולי זה יפתיע אתכם, אבל יחידת הכוח של ה-SRT הל-קט קטנה מגרסת ה-SRT הרגילה. נפח המנוע הוא 6.2 ליטר (6.4 ליטר בגרסת ה-SRT הרגילה), בתצורת V8 ולוגם בנזין כמובן. בעזרת מגדש-על הוא מפיק למעלה מ-600 סוסים (485 בגרסת ה-SRT הרגילה). תהיינה אפשרות בחירה בין שתי תיבות הילוכים, האחת אוטומטית בת שמונה יחסי העברה, והשנייה ידנית בת שישה יחסי העברה, כאשר הכוח יעבור אל צמד הגלגלים האחוריים. הצמיגים שייאבקו לקבל אחיזה הינם ברוחב 275 מילימטר מאחור ו-245 מילימטר מלפנים. עדיין אין נתוני ביצועים רשמיים. על התאוטה אחראיים בלמים בקוטר 390 מילימטר(!).
 
קוטלת מוסטנגים: דודג' צ'אלנג'ר הל-קט
צילום: מנהל 
פתאום ה-SRT הרגילה (מימין) נראית מעט חלושה
 
דודג' תחל בשיווק המכונית רק ברבעון השלישי השנה, ותג מחיר עדיין אין. מה בכל זאת ידוע? תהיה אפשרות בחירה בין 11 צבעים שונים. אלינו יש סיכוי שתגיע, אבל רק דרך ייבוא אישי, ולא היינו בונים על זה במקומכם.