בנטלי חשפה בתערוכת בייג'ין גרסת תצוגה ראשונה למכונית היברידית שתראה אור בעתיד. הקונספט מבוסס על המולזאן הסופר מפוארת. הממדים קרובים מאוד למולזאן המוכרת, וכך גם העיצוב שנבדל בעיקר ביחידות התאורה ובסבכה הקדמית המסורגת.
 
בנטלי היברדית?! כן, בתערוכת בייג'ין
צילום: מנהל
חזקה מהגרסה הרגילה ב-25%, וגם חסכונית יותר
 
יחידת הכוח ההיברידית חזקה יותר מזו הנמצאת במולזאן ואף מזהמת פחות (בנטלי לא מפרט בכמה). מנוע המולזאן המוכר בנפח 6.75 ליטר (6 ושלושה רבעים כפי שאוהבת לציין בנטלי), נעזר בצמד מגדשי טורבו כדי להפיק 505 כ"ס. דגם הקונספט ההיברידי מוסיף מנועים חשמליים, ולפי בנטלי מפיק הספק גבוה ב-25 אחוזים, ואם זה נכון, זה אומר שנתון ההספק עומד על כ-630 כ"ס(!). יחידת הכוח ההיברידית צפויה להגיע לייצור לראשונה דווקא ברכב הפנאי המפואר של היצרנית, שצפוי להגיח אי שם בשנת 2017.
 
 
מעבר לכך, בנטלי נמנעת מלפרט בשלב זה על נתוני ביצועים, צריכת דלק או על מערכת ההנעה והבלמים. המולזאן הסדרתית, החלשה יותר, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.3 שניות, וכל עוד אין הפרש משמעותי במשקל המכוניות, סביר להניח שהקונספט ההיברידי (החזק משמעותית) יבצע את תאוצה זאת בזמן מהיר יותר.
 
בנטלי היברדית?! כן, בתערוכת בייג'ין
צילום: מנהל 
 יחידת הכוח ההיברידית תגיע לייצור
 
יושב ראש בנטלי, וולפגנג שרייבר אמר: "אין ספק שהתוספת בטכנולוגיה היברידית נאמנה לערכים של בנטלי, עם יוקרה יוצאת דופן וביצועים מעולים ללא מאמץ, והמנועים החזקים שלנו בשילוב עם טכנולוגיית החשמל, מחזק את היצע המותג". 
 
המכונית מוצגת לראשונה מול קהל בימים אלה ממש בתערוכת הרכב בבייג'ין.
 
 
עד שהגרסה ההיברידית תוצג, אתם מוזמנים להתרשם מהמוזלאן הרגילה