המחירון כולל כ-500 דגמים, אך משום מה רק משנת 1998 ומעלה. לפי אנשי יד2, כ-70% מהמפרסמים באתר משתפים פעולה עם בקשתם לגלות את מחיר העסקה. יחד עם הידע המקיף שמתקבל מהמודעה על מצב הרכב והבעלויות, מאפשר ליצור מאגר נתונים רחב. בזכותו, כך אנשי יד2, הם יכולים להביא לניתוח טוב יותר של מחירי השוק מאשר מחירון לוי יצחק. וכדי להדגיש זאת משתף האתר פעולה עם איגוד השמאים.
המחירון החדש יודפס בהיקף של 50,000 עותקים, ויחולק ברשתות של מנטה מקבוצת דלק. במהלך מוזר למדי, ולמרות שמודפס עליו תג מחיר של 20 שקל, הוא יימכר בשני שקל שייתרמו לעמותת אור ירוק למאבק בתאונות הדרכים.