היצרנית הקטנה כבר הקימה מערך סוכנים באירופה, ארה"ב, אסיה וכמובן – נסיכויות המפרץ. לא רק במחיר – החל מ-600,000 יורו – וגם לא באקסקלוסיביות – 99 יחידות ייוצרו – מדלגת ה'ספאנו' אל פסגת המוטוריקה האקזוטית; בכדי לא ליפול על זוטות, לא חסכו שם במנוע. כמובטח מדובר ב-V10 בנפח 8.3 ליטר, שלמרות ההצהרות שמדובר במפלצת מפיתוח וייצור עצמי, הדימיון הרב מדי למשהו מוכר ודומה למדי מבית קרייזלר גורמים לנו גם כיום, כבעבר, לפקפק בכך במקצת. אבל, זה לא משנה את העובדה שבאמצעות הגדשה (ושימוש בביו-אתנול) ניתן לקבל 840 סוסים בגלגל האחורי, כאשר לצנועים יותר מוצעים 780 כ"ס בלבד. גם זה לא נשמע מעט מדי. אגב – הנהג יכול להוריד את ההספק עד לכדי 450 כ"ס באמצעות בקרה אלקטרונית. גימיק מעניין שייתכן ויעניק למפלצת הספרדייה יתרון מול מוטציות אחרות בעלות הספקי ענק בכך שאולי יהפכה לשימושית ואנושית יותר גם לשימושים ארציים ויומיומיים. מן הסתם זה גם יעזור להשתקת מצפון חובבי מפלצות התהילה בכל הקשור לפליטת רעלים וצריכת דלק...
350 קמ"ש מרביים והאצה קלאסית ל-100 קמ"ש תוך "פחות מ-3.0 שניות" אמורים להוריד את החיוך המזלזל מפרצופי המתחרות האליטיסטיות. גם הפוזה, למרות שטרם ראינו ספאנו GTA במציאות, נראית ראויה בהחלט. ונמשיך עם קצת מספרים ונתונים, שהרי אלו הם על-פי רוב הפואנטה העיקרית בסוג מכוניות שכאלו: הכוח מועבר, כאמור, אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר ידני רגיל עם 7 מהירויות. כאופציה מוצע אותו מספר ההילוכים גם בתיבה אוטומטית. המרכב עשוי קרבון המחוזק באמצעות חלקי קבלר וטיטניום (הנה חלק מהסיבה למחיר האסטרונומי). בכך גם נשמר המשקל העצמי הנמוך (לא לשכוח את המנוע הלא-ממש צנום...) של 1,350 הק"ג. האורך הוא 465 ס"מ, הרוחב כמעט 2 מטרים והגובה 120 ס"מ. בסיס הגלגלים נמתח לאורך של 280 ס"מ. הכל בגדר המקובל בקטגוריה.