טאג'ימה אינו היחיד שינסה לשבור את השיא. הוא יעמוד מול לפחות מתחרה קשוח אחד שלא יעשה לו חיים קלים: ריס מילן, נהג הפעלולים והדריפטים בעל השם העולמי. בשנה שעברה התחרה מילן בקטגוריה נחותה יותר מזו הבלתי-מוגבלת בה השתתף טאג'ימה, ושבר את שיא הקטגוריה עם מכוניות יונדאי ג'נסיס קופה משופרת. הפעם הולך מילן עד הסוף ולפני ימים ספורים הציג מכונית חדשה לגמרי: RMR Hyundai Genesis PM580 בשמה המלא. המפלצת בנויה בסגנון מכוניות הפרוטוטייפ המתחרות במירוצי לה-מאנס – בהבדל חשוב שהיא בעלת הנעה כפולה; מנוע יונדאי V6 שהוגדל מ-3.8 ל-4.1 ל' זכה לתוספת של מגדש טורבו ועוד שינויים מקיפים אשר מעלים את ההספק ל-675 כ"ס. המנוע מסוגל ליותר, עד 750 כ"ס, אך לדברי מילן 675 סוסים צריכים להספיק. עוד מאפיינים מענינים: ה"יונדאי" מצויידת בכנף אחורית אקטיבית (האסורה במרבית סוגי המירוצים האחרים), והדיפרנציאל המרכזי האקטיבי גם הוא מסוגל להפנות עד 100% מהכוח לגלגלים הקדמיים. אחד המאפיינים של מסלול המירוץ בפייקס פיק הוא המעבר מאספלט לעפר; מכוניתו תוכל להתאים את עצמך לדרישות המשתנות של שני סוגי פני השטח.
בדרך לפייקס פיק: מילן וטאג'ימה מצחצחים חרבות
שני הנהגים המצטיינים ינסו לשבור את מחסום 10 הדקות ב"מירוץ לעננים"טאג'ימה אינו היחיד שינסה לשבור את השיא. הוא יעמוד מול לפחות מתחרה קשוח אחד שלא יעשה לו חיים קלים: ריס מילן, נהג הפעלולים והדריפטים בעל השם העולמי. בשנה שעברה התחרה מילן בקטגוריה נחותה יותר מזו הבלתי-מוגבלת בה השתתף טאג'ימה, ושבר את שיא הקטגוריה עם מכוניות יונדאי ג'נסיס קופה משופרת. הפעם הולך מילן עד הסוף ולפני ימים ספורים הציג מכונית חדשה לגמרי: RMR Hyundai Genesis PM580 בשמה המלא. המפלצת בנויה בסגנון מכוניות הפרוטוטייפ המתחרות במירוצי לה-מאנס – בהבדל חשוב שהיא בעלת הנעה כפולה; מנוע יונדאי V6 שהוגדל מ-3.8 ל-4.1 ל' זכה לתוספת של מגדש טורבו ועוד שינויים מקיפים אשר מעלים את ההספק ל-675 כ"ס. המנוע מסוגל ליותר, עד 750 כ"ס, אך לדברי מילן 675 סוסים צריכים להספיק. עוד מאפיינים מענינים: ה"יונדאי" מצויידת בכנף אחורית אקטיבית (האסורה במרבית סוגי המירוצים האחרים), והדיפרנציאל המרכזי האקטיבי גם הוא מסוגל להפנות עד 100% מהכוח לגלגלים הקדמיים. אחד המאפיינים של מסלול המירוץ בפייקס פיק הוא המעבר מאספלט לעפר; מכוניתו תוכל להתאים את עצמך לדרישות המשתנות של שני סוגי פני השטח.