העיצוב החיצוני מקבל שינויים קלים בלבד וביניהם נוכל למצוא מכסה מנוע בעל עיצוב חדש, שבכה עדכנית, פנסים חדשים, חישוקים קלים ופגושים שתודות להם הארוך הכללי גדל במעט; במקרה של ניסאן פאת'פיינדר ל-482 ס"מ (תוספת של 8 ס"מ) ואילו במקרה של ניסאן נווארה ל-530 ס"מ (גם כאן תוספת של 8 ס"מ).
מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע טורבו דיזל חדש ועדכון לטורבו דיזל הקיים. במקרה הראשון מדובר ב-3.0TD V6 החדש שפותח בשיתוף פעולה מצד ניסאן ורנו, שיוצע גם בדגמי אינפיניטי השונים (ה-EX וה-FX). ההספק עומד על 231 כ"ס והמומנט על 56 קג"מ בין 1,750 ל-2,500 סל"ד.
במקרה השני מדובר במנוע ה-2.5 ליטר טורבו דיזל המוכר בו ההספק הוקפץ ל-190 כ"ס (לעומת 171 כ"ס). יחד עם שדרוג הביצועים, מציינים בניסאן כי השינויים יורגשו גם בצריכת דלק משופרת ונתוני זיהום אוויר נמוכים מבעבר.
על פי ניסאן, עם מנוע ה-3.0TD V6 מסוגל הפאת'פיינדר לגרור עד 3.5 טון. לעומתו, הנאוורה צנוע יותר ומסוגל לגרור עד 3 טון בלבד. בשני המקרים, משקל הגרירה המירבי מתייחס לגרירה בעזרת נגרר המצוייד במערכת בלימה.
מכירות הדגמים המעודכנים באירופה יחלו בחודש אפריל כאשר גרסת ה-3.0TD V6 תוצע למכירה כחודשיים לאחר מכן.