הדובלו משנה כיוון
פיאט חושפת את הדובלו החדש שכמו חבריו לקטגוריה פוזל לכיוון המיניואנים הקטניםהדובלו החדש מאפשר בחירה בין מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר המספק 95 כ"ס לבין מנוע המולטיג'ט המוכר בהספקים של 90, 105 ו-135 כ"ס כאשר בשלב מאוחר יותר תוצע גם אופציה ירוקה של מנוע הפועל גם על בנזין וגם על גז מתאן. הבשורה המעניינת של הדובלו עבורנו הייתה יכולה להיות שידוכה של התיבה הרובוטית למנועי הדיזל נוסף בעתיד אך לאור המס הירוק שהופך את גרסאות הדיזל ללא רלוונטיות כנראה שנצטרך להסתפק בגרסת הבנזין, כפי שקורה עם הפיורינו, אחיו הקטן של הדובלו, וכפי שקורה עם הקנגו החדש של רנו ששיווקו החל בימים אלו.
הדובלו מחדש גם באגף הבטיחות כאשר יציע בנוסף למערכת ה-ABS וה-EBD גם מערכת בקרת יציבות ומערכת סיוע לזינוק בעליה.
בנוסף לדובלו הרגיל תוצע גם קרגו שבהתאם ליעודו יהיה ספרטני יותר ויוצע בכמה תצורות מרכב, כולל תצורת קומבי לחמישה שנוסעים, וכושר העמסה שיכול להגיע עד לטון שלם.