סבסטיאן לואב ניצח בכל מרוצי הראלי שהתקיימו מתחילת השנה – חמישה במספר. המרוץ הזה בסרדיניה היה צריך להיות מספר 6 (ושבירה של עוד כמה שיאים על הדרך), אבל לראלי חוקים משלו, אם נשאיל את הביטוי הידוע...
דוגמה מצוינת לאותם חוקים ראינו כבר בסטייג' הראשון: חוקי הראלי קובעים כי את היום הראשון של התחרות יתחילו הנהגים לפי סדר ההובלה באליפות ואת הימים הבאים לפי ההובלה בראלי. את הסיבה לכך אתם כבר יודעים – הראשונים על הסטייג' מנקים את השטח לבאים אחריהם ומתקשים לקבוע זמנים טובים באמת. בראלי סרדיניה, אשר שבילי העפר שלו מרופדים היטב בחול (גם אם מלאי בורות וסלעים), לנושא זה יש משמעות גדולה. קבוצת סיטרואן, כך נראה, החליטה לנסות ולנצל זאת, כשנהגה המשני דני סורדו איחר בשלוש דקות לנקודת הזינוק של הסטייג' ו"נאלץ" להתחיל אותו אחרי מיקו הירבונן מפורד, במקום לפניו (ועם 30 שניות קנס). כמובן שהוא טען שזו הייתה תקלה במגדש הטורבו שתוקנה בחפזון, אבל הירבונן לא היה משוכנע. אתם מוזמנים לבחור למי להאמין... את הסטייג' ניצח לבסוף יארי-מאטי לאטוולה, נהגה המשני של פורד, אשר התחיל אותו מהמקום השביעי.
הרכבים הפופולריים /