אופל אינסיגניה - גרסת OPC
ללא הפתעות מיוחדות ולכבוד תערוכת ברצלונה השולית למדי, מציגה אופל את הגרסה החמה לאינסיגניהההתאמות העיצוביות זועקות "אני חמה" כצפוי. הפגוש הקדמי כולל שני פתחי כניסת אוויר מאונכים, פגוש אחורי ייחודי לגרסה, ספוילר אחורי, צמד פתחי פליטה עגולים ומצופי כרום אשר מאפשרים לצליל המנוע המהונדס, כך לפי אופל, להישמע היטב וחישוקים קלים 19או 20 אינץ'.
העדכונים נמשכים בפנים עם צמד מושבי רקארו קדמיים, הגה תלת-חישורי מצופה עור, ידית הילוכים חדשה, שטיחי רגליים במסגרת לבנה עם הכיתוב OPC עליהם וצבע חדש לגרפיקה בלוח המחוונים. המראה התכליתי נתמך בזמני תאוצה של 6.0 שניות ל-100 קמ"ש והמחט נעצרת על 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.
אופל ממשיכה לנהוג כאילו לחברה האם, ג'נרל מוטורס, אין כל קושי כלכלי או אחר, ואף בדרך לעצמאות חלקית למרות הצגת האמפרה - גרסה משלה לוולט האמריקאית. גרסת ה-OPC ,או כווקסהול אינסיגניה VXR, תגיע לשווקים באירופה החל מה-7 במאי.
אלינו?! ככל הנראה לא.