"היום אנחנו רואים אישור לכך שיש ביקוש אמיתי לכלי רכב חשמליים," אמר שי אגסי, מייסד ומנכ"ל בטר פלייס. "אנו גם מצפים לביקוש הולך וגדל עם כניסתן של חברות בישראל, השותפות לחזון, ומדינות נוספות, אשר ביחד מייצגות פוטנציאל שוק עולמי של 50 מיליון כלי רכב. היום זה קצה הקרחון של הביקוש הצפוי בעולם".
משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל אמר : "שיתוף הפעולה יאפשר לחברות לקחת חלק בעיצוב ותכנון פריסת התשתית ובכך להתאים כבר היום את הפתרון החשמלי לצורכי החברה."
המכונית החשמלית בדרך לליסינג
האינטרס של בטר פלייס ואגסי בחברות הליסינג וציי הרכב ברור; על פי הערכות גורמים שונים בענף, בין 60%- ל-70% מכל כלי הרכב החדשים הנמכרים בישראל מדי שנה, מגיעים לחברות ליסינג או ציי רכב של חברות. גם הרצון של חברות הליסינג ברור שכן עוד בינואר 2008 הודיעה הממשלה על הטבת מיסוי לכלי רכב חשמליים; מס קנייה מופחת בשיעור של 10% לעומת 75% לשאר כלי רכב. נכון שהמיסוי המופחת תחום בכמות כלי הרכב החשמליים – כלומר ככל שימכרו יותר כלי רכב חשמליים המיסוי יעלה – אולם על פי אותה החלטת ממשלה, תמיד יישאר פער מיסוי משמעותי בין כלי רכב חשמליים למונעי בנזין או דיזל.
אז הכל ברור? לא בדיוק. מבלי לגעת בסוגיית הרכב החשמלי עצמו, תשתית הטעינה או הסוללות שעל מורכבותן דנו לא פעם, בטר פלייס אינה מתחייבת לדבר מלבד ניסוי כלים. למשל, אין כאן התחייבות של בטר פלייס לציוד ציי הרכב במכונית החשמלית המדוברת או הסבר כיצד יש לצייד את החברות השונות שכל ציי רכביה יתחבר "לשקע בעבודה" משעה 10 בבוקר עד 6 בערב.