בין הנגיעות העיצוביות הללו ניתן למנות שבכה קדמית ייחודית ופנסי ערפל המקושטים בטבעת מתכתית, קשתות הגלגלים עם חיפוי בצבע אפור, חישורי 17 אינץ' (או אופציה ל-18 אינץ'), חצאיות צד, מסילות בגג, פגוש אחורי הכולל מעין דיפיוזר בגוון מתכתי ועוד. אגב, לדעת אודי, גובה הרכב יחד עם התוספות הללו מעניקים למכונית מראה דמוי קופה. אנחנו לא ממש שותפים לדעה זו. ובכל זאת, קופה או סטיישן, תא מטען מציע 490 ליטר של נפח אחסון אשר יכולים לגדול לכדי 1,430 ליטר ו-1.78 מטרים בקיפול המושבים האחוריים (המתפצלים 50:50).
בצד המכני זוכה גרסה זו לשלושה מנועים. באגף הבנזין מוצע מנוע אחד בנפח 2.0 ליטר (TFSI) עם 211 כ"ס ואפשרות בחירה בין שתי תיבות הילוכים: ידנית שישה הילוכים או אוטומטית רובוטית שבעה הילוכים 'Sטרוניק' כפולת המצמדים. ביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש.
באגף הדיזל נמצא זוג מנועים; בקצה העליון של הסקאלה מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר (240 כ"ס) המזניק את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ועד 236 קמ"ש. בצד השני מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר (170 כ"ס) אשר מאפשר תאוצה של 8.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 213 קמ"ש.
האבזור, הן הבטיחותי והן היוקרתי, נדיב בכפוף לרמת הגימור. ניתן למנות מערכת שמע מבית באנג אנד אולפסון עם פריסת 14 רמקולים ברחבי התא, גג זכוכית פנורמי, כונן קשיח לאחסון שירים, בקרת יציבות ובקרת משיכה המזהה המצאות בשטח מוגבל אחיזה, בקרת שיוט אקטיבית ועוד. דווקא בתחום כריות האוויר אכזבה קלה הואיל ורק שש כריות מוצעות כסטנדרט.