כמו שסיפרנו בעבר אינפינטי יוצאת לדרך עם ה-G סדאן, G קופה, EX ו-FX. כולם מוצעים עם מנוע ה-3.7 ליטר (310 כ"ס). ה-FX גם מוצע עם מנוע ה-5.0 ליטר החדש (390 כ"ס). המחירים הרשמיים זולים ממה שפורסם ויחלו ב-299,000 שקלים עבור ה-G37 הסדאנית, 380,000 שקלים לקופה, 349,000 שקלים ל-EX37 ו-459,000 שקלים ל-FX37. ספינת הדגל, FX50 תעלה 600,000 שקלים. טיפולים ושירות יתבצעו במוסך המרכזי של ניסן בראשון לציון, אבל קנט מציין כי הסיסמא הכללית שלהם היא: "שלקוחות אינפינטי לא רואים מוסך". הסיבה? כיוון שלרשות הלקוחות עומד שירות של לקיחה והחזרה.
מותג היוקרה היפני נוחת בארץ בתקופה לא קלה מבחינת שוק הרכב ולקנט אין אשליות: " 2009 תהיה קשה יותר ממה שחשבנו כשיצאנו לדרך. אבל משבר חולף לא צריך להשפיע על החלטות ארוכות טווח. אין לנו מלאים גדולים שיעיקו עלינו ואנחנו הולכים לאט."
אינפיניטי ישראל תשאף לבסס את המותג על יוקרה ייחודית, אינדיבידואליזם, וביצועים. בפרסומים הראשונים שלה היא לא תירתע מהשוואה לדגמים מתחרים והצגת היתרונות מולם. למשל: שה-FX50 מהיר יותר מב.מ.וו X5, חזק יותר מאודי Q7 ומאיץ מהר יותר ל-100 קמ"ש מפורשה קאיין S. כדאי לציין שבניגוד לסיסמאות אינפיניטי באירופה (שמתמקדת במותגי היוקרה הגרמניים), קנט בהחלט רואה גם בלקסוס ישראל מתחרים, בייחוד כשמדובר ב-G37. הוא גם מסביר שבמדיניות המחירים ההתנהלות תהיה דומה לזו של לקסוס: "מחיר ריאלי אבל קשוח מבחינת הנחות".
החדשה הגדולה הבאה של המותג תתרחש לקראת סוף השנה, או בתחילת ב-2010. אז עשויה ה-M החדשה (מתחרה בסדרה 5 של ב.מ.וו וב-E של מרצדס) לחזק את שורות אינפיניטי ישראל. מדובר בתוספת מאוד חשובה ונחוצה לאינפיניטי כי מסורתית מדובר בדגמים פופולאריים למדי בתחום היוקרה המקומי. גם הקבריו החדשה עשויה לצאת לדרך באותו זמן בערך. באותה תקופה אמורות להיות זמינות גם מכוניות הדיזל הראשונות של אינפיניטי, ואולם לא ברור עד כמה הן תהיינה רלוונטיות לשוק המקומי. לפחות כרגע מספרים באינפיניטי שעיקר העניין הוא בכיוון ה-FX החדש.
לדפי אינפיניטי בקטלוג 'אוטו'