לשם השוואה, GS460, האחות הבכירה במשפחת ה-GS, מפיקה ממנוע V8 בנפח 4.6 ליטר 2 כ"ס יותר מה-GS ההיברידית (סה"כ 347 כ"ס). בנוסף, לפחות על פי דפי הנתונים, ביצועי הגרסה ההיברידית אינם נופלים מאלה של הגרסה הבנזינית הבכירה המסיימת את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות ומציגה מהירות מרבית של 240 קמ"ש. דפי הנתונים עוד מספרים כי ה- GS450hמציעה צריכת דלק ממוצעת ומשולבת של כ-12.6 ק"מ לליטר ורמת פליטת CO2 של 180 גרם לקילומטר. לשם השוואה, GS300, כרטיס הכניסה למשפחה, מציגה צריכת דלק ממוצעת משולבת של 10.2 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 232 ק"מ לליטר. בלקסוס שמחים לספר כי נתוני הגרסה ההיברידית מקבילים לאלו של משפחתית 2.0 ליטר, אולם חשוב לזכור כי המספרים מתייחסים למצב שבו פוטנציאל הביצועים לא נוצל במלואו.
בכל מקרה רמת פליטת CO2 (כאמור, 180 גר'/ק"מ), רמת פליטת NOX (של 0 גר'/ק"מ) ורמת פליטת PM (של 0 גר'/ק"מ) מקנים ל- GS450hציון ירוק של 182 נקודות; ציון הצפוי להקנות לבעלים הטבה ע"פ תקנות מיסוי ירוק בישראל.
תג המחיר של GS450h עומד על 419,500 שקלים, כ-35,000 שקלים יותר מה-GS הבסיסית הנמכרת בישראל (V6 בנפח 3.0 ליטר 249 כ"ס). תמורת מחיר זה תקבלו מערכת מתלים אקטיבית (AVS), פנסי קסנון עוקבי דרך, חישוקי 18 אינץ', מסך מגע מרכזי לשליטה על מערכות הרכב, הגה וידית הילוכים בגימור משולב עץ ועור, מערכת כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.