דיזיינר ואן
רנו טרפיק מגיע ארצה ומציג מראה מעניין (ובקרוב אח תאום, ואולי שניים) לשוק הואנים הקומפקטייםחלוקת העבודה בין היצרן הצרפתי לענק מארה"ב היתה שהתכנון צרפתי, והמימון ואמצעי הייצור יגיעו באדיבות GM. מסיבה זו ניתן לזהות בטראפיק עיצוב ייחודי, שהפך למאפיין הזיהוי של מוצרי רנו. במפעל בלוטון מיוצר גם התאום של הטראפיק – ויוארו לבית אופל – שהוא רכב זהה לחלוטין, הנבדל רק בסמל בחזית.
הטראפיק מגיע ארצה עם מנוע 1.9 ל‘ dCi. זהו מנוע דיזל מסילה משותפת מודרני, עם 100 כ"ס ו-24.5 קג"מ. המנוע משודך, לראשונה בקטגוריה, לתיבת הילוכים בת שישה יחסי העברה. תיבה אוטומטית אין עדיין, ולא ידוע כרגע אם תהיה. המרכב יוצע בשני אורכים כואן סגור ובגרסת קומבי, עם מקום ל-8 או 12 נוסעים. האופציה האחרונה היא ייחודית בשוק, היות והמתחרים מציעים רק עד 10 מקומות ישיבה. דגמי 2004 יוסיפו את האופציה לגג מוגבה.
מחירי הטראפיק מתחילים מ-174,000 ש"ח לגרסת ואן סגור קצר. בשוק שעמד על 2,800 יחידות בשנת 2002, מצפים בקרסו למכור 250 עד 300 יחידות השנה. פרט לטרנזיט והטרנספורטר, בהם רואים בקרסו כמתחרים הישירים, ייאלץ הטראפיק להתמודד עם התאום לבית אופל, שעומד להגיע ארצה בקרוב. ייתכן שבעתיד ישקלו בקרסו להביא גם את הניסאן פרימהסטאר, רכב זהה שמחליף אצל ניסאן את הלארגו.