תערוכת פריז: אודי S4
רגע לפני החשיפה בפריז מציגה אודי את הגרסה החמה של ה-A4כבעבר תוצע ה-S4 עם תיבה ידנית 6 הילוכים, אלא שהאופציה האוטומטית עכשיו היא תיבת ה-S-טרוניק (הכינוי של אודי ל-DSG) עם 7 הילוכים.
לעומת ה-A4, ה-S4 מונמכת ב-20 מ"מ הנעה הקואטרו מחלקת את הכוח באופן התחלי עם 40% קדימה ו-60% לאחור; פרט חדש ומעניין הוא דיפרנציאל אחורי "ספורט" אופציונלי, המדמה דיפרנציאל מוגבל-החלקה באמצעות מצמד בעל בקרה אלקטרו-הידראולית אשר מאפשר שליחת יותר כוח לגלגל האחורי החיצוני בעת פניה. המערכת בעלת זמן תגובה של עשירית שניה. אופציות נוספות – וקצת מפתיע שהן אופציות בלבד – הן מערכות-עזר בהן נתקלנו כבר ב-A4 החדשה: "דרייב סלקט", המאפשרת לבחור בין שלושה מצבים המגדירים את אופי תגובת המנוע, פעולת תיבת ההילוכים (אם מותקנת S-טרוניק) וההגה, בלחיצת כפתור; בולמים אדפטיביים; והיגוי דינמי עם יחס משתנה.
בשלב זה הוצגה ה-S4 בגרסאות סדאן וסטיישן (אוואנט). מן הסתם, גרסת קבריולה תתווסף לאחר שתוצג ה-A4 קבריולה הרגילה. שיווק גרסאות ה-S החדשות יחל באירופה במרץ 2009.
נזכיר עוד כי ה-S5 הנוכחית, המבוססת על ה-A5 שהיא מצידה למעשה גרסת-קופה של ה-A4 העדכנית, הקדימה את ה-S4 והוצגה עוד בשנה שעברה – והיא מצויידת במנוע ה-V8 הקודם.