ה-CC הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט לפני תשעה חודשים ומוגדרת כסדאן-קופה עם ארבע דלתות (בדומה למרצדס (CLS. אצלנו תוצע המכונית רק עם מנוע טורבו בנזין TSI בנפח 2.0 ליטר (200 כ"ס) ועם מפרט בטיחות ואבזור אחד גבוה במיוחד הכולל: שפע עור, חישמול למושבים, גג שמש, אפשרות כיוון קשיחות המתלים ועוד. כן, הפעם בניגוד לדרכה הרגילה של פולקסווגן המכונית החדשה תגיע רק בגרסה אחת,זו המהודרת במיוחד. עם תג מחיר של 300,000 שקלים פולקסווגן פאסאט CC נעמדת בקצה העליון של היצע דגמי פולקסווגן בישראל. כך שאין ספק – זו בפירוש מכונית הדגל שלה באגף המכוניות הפרטיות (צ'מפיון כבר אינה מביאה ארצה את הפייטון). למרות המחיר הגבוה ביחס למקובל בקבוצה הרי שלהב צופה מכירת 150-200 מכוניות בשנה. לדבריו כ-15 מדגמי המכונית כבר נמכרו. הוא מאמין שעיקר הלקוחות יגיעו ממותגי יוקרה השונים ולא מאודי וחושב שהמכונית תגזול כמות מסויימת ממכירת גרסאות ה'טופלין' היקרות של פולקסווגן פאסאט עצמה.
צ'מפיון מתכננת להציב את הפאסאט CC מול מותגי היוקרה
יבואנית פולקסווגן יוצאת לעימות חזיתי מול ב.מ.וו, מרצדס ואודי עם תחילת שיווק הפאסאט CC הנאה והיוקרתיתה-CC הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט לפני תשעה חודשים ומוגדרת כסדאן-קופה עם ארבע דלתות (בדומה למרצדס (CLS. אצלנו תוצע המכונית רק עם מנוע טורבו בנזין TSI בנפח 2.0 ליטר (200 כ"ס) ועם מפרט בטיחות ואבזור אחד גבוה במיוחד הכולל: שפע עור, חישמול למושבים, גג שמש, אפשרות כיוון קשיחות המתלים ועוד. כן, הפעם בניגוד לדרכה הרגילה של פולקסווגן המכונית החדשה תגיע רק בגרסה אחת,זו המהודרת במיוחד. עם תג מחיר של 300,000 שקלים פולקסווגן פאסאט CC נעמדת בקצה העליון של היצע דגמי פולקסווגן בישראל. כך שאין ספק – זו בפירוש מכונית הדגל שלה באגף המכוניות הפרטיות (צ'מפיון כבר אינה מביאה ארצה את הפייטון). למרות המחיר הגבוה ביחס למקובל בקבוצה הרי שלהב צופה מכירת 150-200 מכוניות בשנה. לדבריו כ-15 מדגמי המכונית כבר נמכרו. הוא מאמין שעיקר הלקוחות יגיעו ממותגי יוקרה השונים ולא מאודי וחושב שהמכונית תגזול כמות מסויימת ממכירת גרסאות ה'טופלין' היקרות של פולקסווגן פאסאט עצמה.