כשנה נמכרת במחוזותינו ה-207 של פיז'ו, תקופה בה לא פחות מ-1,200 מדגמי המכונית מצאו לקוחות מאושרים. עד עתה נמכרה המכונית בשתי תצורות מרכב (3 ו-5 דלתות) ועם יחידת כוח אחת: 1.6 ליטר (120 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. ובכן, לא עוד. הקיץ נוספו לסופרמיני של פיז'ו שתי גרסאות נוספות –
CC אופנתית ו-
GTI כוחנית – כאשר כעת מצטרפת גרסה שלישית המתברגת בתחתית המשפחה. תיבה אוטומטית רובוטית גם ל-207 מדובר בגרסת בעלת יחידת כוח צנומה יותר בנפח 1.4 ליטר (90 כ"ס) המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת חמישה יחסי העברה. הביצועים: תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. בפיז'ו טוענים לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק כמו גם בפליטת המזהמים לעומת הגרסה המצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית: חסכון של כמעט 20% בצריכת הדלק בנסיעה עירוני וחסכון של כ-13% בכמות הפליטה של CO2.
גרסה זו, העונה לשם 207 2TRONIC, מגיעה ברמת אבזור 'טרנדי' ומציעה: חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות חשמליות מחשב דרך ועוד. מבחינה בטיחותית אין כל הבדל בינה ושאר גרסאות ה-207, כך שגם כאן נמצא: שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, BAS (תגבור בלימה בחירום) ASR (בקרת משיכה), EBD (חלוקת עוצמת בלימה) וכו'.
מחירה של גרסה זו עומד על 103,000 שקלים.