יונדאי פאר בדרך
היצרנית הקוריאנית שוקדת על יורשת ה-Equus. פרטים ראשונים על היונדאי שתנסה להסתכל לסדרה S של מרצדס או סדרה 7 של ב.מ.וו בלבן של העינייםה-VI תגדל בכל הממדים ביחס לדגם היוצא, עם 5.16 מטרים אורך, 1.9 מטרים רוחב וגובה של 1.5 מטרים. מהידוע עד כה, תכלולנה יחידות ההנעה מנוע V6 3.8 ליטרים (בג'נסיס קופה החדשה עם 310 כוח סוס, כאן יש לשער מעט פחות) או 4.6 ליטרים V8 (עם 375 כוח סוס בגרסת הג'נסיס). גרסת לימוזינה מוארכת – שגם היא בתכנון – תצויד במנוע 5 ליטרים וכמובן - הארכת בסיס הגלגלים, כפי שנוהג בסגמנט. רמת הגימור תהיה גבוהה ביותר ותכלול את כל מערכות הבטיחות והבקרה של החברה, כולל לראשונה ביונדאי מערכת בקרה למניעת סטייה מנתיב הנסיעה.
ה-VI לא תצא מגבולות קוריאה בשלב ראשון, אולם הגרסה לייצוא – ששמה טרם ידוע – בהחלט מתוכננת ותיבנה עם השוק האמריקני כיעד עיקרי, לפחות בשלב הראשוני של הפלישה אל קטגוריות רכבי היוקרה בעולם.