אמנם אלינו יגיע הדור העשירי של לנסר איוולושן רק בספטמבר, אולם יש מדינות בעולם שגרסת הביצועים של מיצובישי כבר החלה להתגלגל. אנגליה למשל, היא המדינה הראשונה באירופה בה הושקה המכונית וזה קורה בימים אלה ממש – כארבעה חודשים לפני שאר מדינות אירופה.
אין זה מפתיע שהאיוו הושקה תחילה בשוק הבריטי שכן, הבריטים הקרירים ידועים בחיבתם למכוניות ספורטיביות בכלל. במקרה של מיצובישי, די אם נזכיר את גרסאות הקצה (גרסאות ה-FQ) שנוצרו לשוק זה בלבד כדי להוכיח נקודה זו. על-פי נתוני המכירות של מיצובישי, לא מדובר רק בהצלחה נטו באולמות התצוגה, אלא בהצלחה עם תג מחיר מעניין: טורפת האספלט של מיצובישי גזלה לא מעט לקוחות ממתחרותיה.

מנתוני המכירות עולה כי בין 60% ל-70% מלקוחות האיוו X, לא החזיקו בדגם-העל של הלאנסר לפני כן. במקרה של גרסת ה-SST (הגרסה בעלת תיבת ההילוכים כפולת המצמדים) רוב הלקוחות המירו את אחד מדמי היוקרה הגרמניים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס) כדי להשיג אחת. לעומת זאת, רוב הלקוחות שרכשו את הגרסה הידנית, החזיקו ברשותם את אחד מהדורות הקודמים של האיוו. הסיבה אגב, היא כי הגרסאות הידניות הן למעשה גרסאות FQ (ייחודיות לשוק הבריטי) ספורטיביות עוד יותר. גם על השאלה כמה לקוחות הגיעו ממחנה סובארו יש תשובה – 31% במקרה של גרסת ה-SST ו-20% במקרה של הגרסה הידנית.


מהיכן הגיעו הרוכשים של האיוו X בגרסת SST*:
38% ממותגי יוקרה גרמניים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס)
31% מכלי רכב תוצרת סובארו
20% מהדורות הקודמים של לנסר איוולושן
11% ממותגים אחרים

מהיכן הגיעו הרוכשים של האיוו X הידנית*:
20% ממותגי יוקרה גרמניים (אודי, ב.מ.וו ומרצדס)
19% מכלי רכב תוצרת סובארו
40% מהדורות הקודמים של לנסר איוולושן
21% ממותגים אחרים

*הנתונים שהתקבלו מבוססים על עסקאות טרייד-אין בחודשים אפריל ומאי השנה מ-60 סוכנים ברחבי בריטניה.