מהלכי השיווק
והפרסום של לקסוס לשוק הישראלי העניקו למותג היוקרה של טויוטה את המקום הראשון בקטגוריית
מוצרי צריכה לא מתכלים בתחרות 'אפי' (Effie Awards). מדי שנה נערכת תחרות האפי בחסות המי''ל (איגוד
המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום), ועיקרה הענקת פרסים למהלכים שיווקיים ופרסומיים
שהצליחו להביא להשגת היעדים של החברה. לקסוס, זכתה באחת הקטגוריות.
רשמית לפחות,
לקסוס חדרה לשוק הרכב הישראלי בספטמבר 2006. כמהלך אסטרטגי להחדרת המותג החדש,
בחרה היבואנית הישראלית בסיסמה ''התשוקה לשלמות''. את מהלך ההחדרה בהחלט ניתן
לראות כמהלך מוצלח שכן בסיכום השנה הראשונה לפעילותה, סיימה לקסוס עם נתח שוק של
12%. לדברי לקסוס, זהו נתון ההחדרה הגבוה ביותר שהושג על ידם בעולם.
בלי קשר
לתחרות אפי, מן הראוי לציין כי מהלך ההחדרה זיכה את המותג בתואר 'Best Performing Market' בלקסוס אירופה לשנת
2007 ואומץ על ידי 3 מדינות אירופה: רומניה, בולגריה ודנמרק.