אינוצ‘נטי – הקאמבק?
בפיאט שוקלים להחזיר את המותג הוותיק לחיים, כ"רכב העולמי" של הקונצרןהיצרן האיטלקי, ששורשיו נטועים בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הוקם על-ידי פרדיננדו אינוצ'נטי ומוכר לנו בעיקר כיצרן הלמברטה. בתחום המכוניות עסקה החברה בייצור תחת רשיון של דגמים בריטיים, לעיתים בעיצוב שונה של סדנאות גיה וברטונה; המוכרת ביותר היא גרסת אינוצ'נטי למיני המיתולוגית, אך החברה גם ייצרה גרסה של האוסטין-הילי ספרייט, אוסטין אלגרו ואפילו דייהטסו שרייד שהיתה המכונית האחרונה בייצור (עד 1992). בשנת 1975 נרכשה אינוצ'נטי על-ידי איש העסקים הארגנטינאי-איטלקי אלחנדרו דה-טומאסו, ובסוף שנות ה-80 נרכשה על-ידי פיאט. המותג נעלם ב-1996, עת פסק מלמכור בשוק האיטלקי פיאט אונו מתוצרת ברזיל תחת השם אינוצ'נטי.