הכתבה המלאה הופיעה במקור בגיליון 248 - אוקטובר 2006
העיסוק בברזל, למרבה ההפתעה, הוא משהו שהולך ומעניין את תעשיית הרכב יותר מאשר את המהות אותה הוא עוטף. בעולם בו מכוניות נקנות ומשווקות בהתאם לעיצובן ומיצובן כאשר מתחת לעור שונים פלטפורמות ומנועים מודולריים, ההגדרות הישנות מקבלות טוויסט חדש. בימים ההם (להבדיל מהזמן הזה) פיתוח דגם ספורטיבי כלל כיול עדין ומדויק של יחידות המתלה וסחיטת עוד רבע אלף סל"ד לצד ערימת כוחות סוס מהמנוע הייעודי. ברזל ביד היוצר. היום, כשכל שצריך הוא מנוע חזק מהדגם הגדול יותר בהיצע של הקונצרן, ואולי גם כיול כבד יותר להגה החשמלי ומתלים נוקשים ממחסן החלפים, התדמית שישדר הרכב לרוכשים הפוטנציאליים חשובה הרבה יותר מהניהוג בפועל.