חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, פרסמה את מחירי לנד רובר דיסקברי 5 – חודשיים לפני ההשקה המתוכננת בישראל, במרץ.
הדור החדש של הדיסקברי חדש לחלוטין – מכנית וגם רעיונית. מכנית, הדור החדש חולק רצפה עם הריינג' רובר – ומציג ירידה דרמטית, של 480 ק"ג, במשקל העצמי, זאת למרות שהמידות דווקא גדלו לעומת הדור הקודם. הירידה במשקל הושגה באמצעות שימוש נרחב בחומרים קלים – אך גם בשל ויתור על שלדת הסולם, המאפיינת את הדיסקברי מאז שהוצג לראשונה (1989). הנסיגה מהשטח לא נעצרת במבנה הרכב, וממשיכה גם אל עבר מערכת ההנעה - הדיסקברי החדש הוא הראשון בשושלת הדגם שיוצע ללא הילוך כוח כאביזר תקני, ויסתפק בדיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה.
כבעבר, גם הדור החדש של הדיסקברי יוצע בישראל עם מנועי דיזל בלבד – וכאלו יוצעו שניים לבחירה. גרסת הכניסה תוצע עם מנוע 2.0 ליטר, עם 180 כ"ס ו-43.8 קג"מ, 10.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, ו-16.7 ק"מ לליטר. גרסה נוספת של הדיסקברי תוצע עם גרסה מחוזקת של אותו מנוע 2.0 ליטר – 241 כ"ס ו-51 קג"מ. עם מנוע זה המיאוץ למאה ימשך 8.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 15.9 ק"מ לליטר. כמו כן, לגרסה זו יכולת גרירה עדיפה – 3500 ק"ג, לעומת 3000 ק"ג בגרסת הבסיס.
הגרסה הבכירה ביותר של הדיסקברי תוצע עם מנוע ה-V6 המוכר מהדגם הקודם – 3.0 ליטר, V6, עם 258 כ"ס ו-61.1 קג"מ – נתונים זהים לאלו של הדיסקברי 4, אך בדגם החדש הם מתקבלים בסל"ד נמוך יותר. נתונים אלו טובים ל-8.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש (לעומת 9.3 שניות בדיסקברי 4) ולצריכת דלק ממוצעת של 13.9 ק"מ לליטר (שיפור של 23%). גם גרסה זו רשאית לגרור עד 3500 ק"ג מטען, והיא מציעה גם מיכל דלק גדול יותר מאשר בדגמי הבסיס (85 ליטר, לעומת 77 ליטר).
כל המנועים יוצעו עם תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, ולגבי תיבת ההעברה – זו תיעדר רק מגרסת הבסיס (180 כ"ס); כל יתר הגרסאות יוצעו עם תיבת העברה (ביחס העברה 1:2.93).
גרסת הבסיס של הדיסקברי החדש תעלה 508,000 שקלים בעוד עבור המנוע החזק יותר תשלמו 578,000 שקלים. גרסת ה-V6 תעלה 668,000 שקלים ברמת האבזור הבסיסית, ו- 765,0000 שקלים ברמת אבזור 'לקשרי'.