בנוסף להבדל בזנב, ה-XLV מציע גם מנוע שונה בחרטום. את מנוע ה-1.6 ל' בנזין מחליף מנוע טורבו דיזל באותו נפח. ההספק עומד על 115 כ"ס (128 כ"ס במנוע הבנזין), אבל עם יתרון במומנט, כמובן – 30.6 קג"מ כבר ב-1500 סל"ד.
מנוע הדיזל משודך לתיבת ששת הילוכים של אייסין והמהירות המרבית היא 174 קמ"ש. לרכב חישוקי "16, אפשרות בחירה בין שלושה מצבי היגוי, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע עם בלוטות'.
בדומה לטיבולי הרגיל, גם ל-XLV שבע כריות אוויר והמכונית תצויד במוביל-איי. הגרסה החדשה תעלה 129,000 שקלים לעומת 120,000 שקלים לגרסה הרגילה (שמוצעת כרגע במבצע במחיר של 110,000 שקלים).