כמעט שנה לאחר שהוצג בתערוכת ז'נבה 2017, נוחת בארץ רנו קפצ'ר המחודש. רכב הפנאי הקטן של רנו, שהושק לראשונה במרץ 2013, נוחת בארץ בתקופה בה תחום הפנאי הקטן מתחמם עם מתחרים חדשים כמו הסיאט ארונה, יונדאי קונה, ובעתיד הקרוב גם סיטרואן C3 איירקרוס וקיה סטוניק.
בצורה אופיינית למתיחות פנים, קיבל הדגם המחודש שבכה ויחידות תאורה חדשות, שכוללות תאורת לד ליום בצורת C (בדומה למגאן החדשה ולקדג'אר) וגוונים חדשים. ברמת הגימור היקרה מוצעים כעת תאורת 'לד' מלאה וגג זכוכית פנוראמי. ברנו מדברים על שיפור באיכות החומרים וההרכבה בתא הנוסעים – תחום שספג ביקורת בקפצ'ור. ויש גם יותר אבזור מבעבר.
רנו קפצ'ר המחודש בישראל
צילום: מנהל

המבחר
מבחינה טכנית אין חידושים גדולים. כמו בעבר הקפצ'ר יוצע בארץ עם מנוע 1.2 ל' טורבו – שהספקו ירד מעט ל-118 כ"ס (היה 120 כ"ס) – ומנוע 1.5 ל' דיזל עם 90 כ"ס, כששניהם מוצעים עם תיבת שישה הילוכים דו-מצמדית (ההאצה למאה קמ"ש תארך כמו בעבר 10.6 ו-13.6 ש' בהתאמה). הציון הירוק הוא 7 לגרסת הבנזין ו-3 לדיזל. לתחתית ההיצע חזרה, אחרי היעדרות ארוכה, גרסת בסיס עם תיבה ידנית (חמישה הילוכים), המחוברת למנוע 0.9 ל' טורבו עם 90 כ"ס (ההאצה למאה קמ"ש תארך 13.2 ש', הציון הירוק 5).

לרמות הגימור שמות חדשים בהתאם לקו העדכני של רנו, כאשר זן, לייף ואינטנס מחליפות את האקספרסיון, אקספרסיון פק, ודינאמיק פק. גרסת 0.9 ל' הידנית תוצע רק ברמת לייף הבסיסית, ותעלה 100,000 שקלים. גרסת הדיזל תוצע רק ברמת זן האמצעית, ומחירה יהיה 130,000 שקלים. גרסת 1.2 ל' תוצע עם כל רמות הגימור ותעלה 120,000, 123,000 ו-130,000 שקלים, בהתאמה. מחירים אלו משקפים ירידת מחיר של 6000-7000 שקלים בגרסת הבנזין האוטומטית (בהתאם לרמת האבזור), בעוד מחיר גרסת הדיזל לא השתנה.

מפרט הבטיחות התקני של רנו קפצ'ור המחודש כולל התרעות מקוריות על שמירת מרחק וסטייה מנתיב. בנוסף, כבר לרמת האבזור הבסיסית חישוקי "16, מפתח חכם ומולטימדיה מקורית עם צג "7. רמת זן מוסיפה צבע שונה לגג ורמת אינטנס תוסיף גג פנוראמי, חישוקי "17, תאורת לד מלאה עוקבת פניה, ריפודים נשלפים, מצלמה וחיישנים אחוריים ובקרת אקלים.
רנו קפצ'ר המחודש בישראל
צילום: מנהל