גם בארץ יהיה ל-E פייס תפקיד דומה, ועם פנייה לקהל חדש אמור הדגם החדש להביא לגידול משמעותי במכירות. אמנם, הצפי של מכירת 100 מכוניות ב-2018 אינו נראה גדול ביחס למתחרים, אבל כאשר זוכרים שיגואר מכרה ב-2017 רק 150 מכוניות, תוספת של שני-שליש למכירות היא משמעותית ביותר.
E פייס, שחולק רצפה עם לנד רובר דיסקברי ספורט ורינג' רובר אווק, מכוון לנישה בה נמכרים כיום אודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, לקסוס NX ומרצדס GLA. עם זאת, לפי היבואן הכוונה היא לפנות לצד הספורטיבי יותר של התחום שיאוכלס בקרוב על ידי דגמים כמו אודי Q4 וב.מ.וו X2. הצד הספורטיבי של הדגם החדש מוצא ביטוי בולט בעיצוב, הכולל לא מעט מאפיינים דווקא מ-F טייפ.
E פייס יוצע בארץ רק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו שמייצר 252 כ"ס ו-37.2 קג"מ, משודך לתיבת 9 הילוכים של ZF ולהנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 7 שניות והמהירות המרבית היא 230 קמ"ש. הן בגלל חטיבת הכוח החזקה יותר וההנעה הכפולה והן בגלל רמת האבזור, הרכב לא יתחרה בגרסאות הכניסה של המתחרים אלא ימוצב מול אלה היקרות יותר.
ההיצע
יגואר E פייס יוצע בשלוש רמות גימור. מחיר הבסיסית שבהן הוא 318,000 שקלים, וזו כוללת תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור, גג זכוכית פנורמי, ריפוד עור לכל המושבים ותפעול חשמלי לקדמיים, מולטימדיה עם צג מגע "10 ומצלמה. רמת גימור זו תוצע בתקופת ההשקה ב-295,000 שקלים.
רמת הגימור 'S', שמחירה 357,000 שקלים, תוסיף פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מפתח חכם, חיישני חניה היקפים וחניה אוטומטית. לרמת הגימור 'S+', שעולה 386,000 שקלים, חישוקי "19, מחוונים וירטואליים ומערכת שמע משודרגת של מרידיאן.
לכל הגרסאות של יגואר E פייס בלימה אוטונומית (מ-80 קמ"ש) והתרעה ותיקון סטייה מנתיב. חבילת 'דרייב פרו', שמחירה 10,000 שקלים, כוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים. עוד ברשימת האפשרויות: חבילת 'R דינמיק' עם מראה ספורטיבי יותר מבפנים ומבחוץ ותפעול הילוכים מאחורי ההגה; מחיר החבילה 23,000 שקלים.