לגרסה זו מפרטי הנעה ואבזור צנועים יותר, אבל גם תג מחיר נמוך משמעותית – החל מ-120,000 שקלים, במקום 173,000 שקלים ל-X3 הזול ביותר עד כה (טורבו R), הבדל של 53,000 שקלים.
עיקר ההבדלים
ההבדל המשמעותי ביותר הוא ביחידת ההנעה; אותו מנוע 3 צילינדרים בנפח 900 סמ"ק – אך ללא מגדש. מנוע זה מייצר 90 כ"ס/8000 סל"ד ו-8.6 קג"מ/6500 סל"ד – טוב משמעותית פחות מנתוני המנוע המוגדש: 172 כ"ס/7250 סל"ד ו-17.1 קג"מ/6500 סל"ד. נתון ההאצה ל-100 קמ"ש לא פורסם, אך זה יהיה רחוק מהנתון הפנטסטי של גרסת הטורבו – 4.5 שניות.
הבדלים נוספים הם במידות ובמתלים. הגרסה החלשה של קאן-אם מאבריק X3 יותר נמוכה מה-R ב-2 ס"מ, וגובהה 165 ס"מ; מרווח הגחון 33 ס"מ (35.6 ס"מ בטורבו). כמו ב-R, גם בגרסה הפשוטה בולמי זעזועים של פוקס בקוטר "2.5, אך מהלכם קצר יותר (45.7 ס"מ, מול 50.8 ס"מ) ולא ניתן לכייל בהם את רמת השיכוך. מידות החישוקים ללא שינוי, אך קוטר הצמיגים מעט קטן יותר – "27, לעומת "28 בטורבו R.