יגואר אמורה להוסיף למבחר תוך שלושה חודשים מנוע 2.0 ליטר מוגדש 300 כ"ס ל-F-טייפ הספורטיבית, וזה יוצע הן בגרסת הקופה והן בגרסת הרודסטר ובמחיר אטרקטיבי יחסית. לקראת סוף השנה אמור להגיע לכאן I-פייס, הדגם החשמלי החדש של יגואר.
לנד רובר בירוק
חידושים משמעותיים ייקרו השנה במשפחת דגמי ריינג' רובר. בחודשים הקרובים צפוי להתחיל שיווק הדגמים המעודכנים של לנד רובר ריינג' רובר ושל לנד רובר ריינג' רובר ספורט. השינוי החיצוני קטן, אך משמעותי בסביבת הנהג - ויכלול מולטימדיה וטכנולוגיית שליטה כמו זו שהופיעה בוולאר. כמו כן, ריינג' רובר ספורט יוצע מעתה גם בגרסת בסיס חדשה – עם מנוע 2.0 ליטר דיזל עם 241 כ"ס, במחיר של 759,000 שקלים עבור רמת גימור SE, שתוצע ללא קפיצי אוויר.
אולם לצד חידושים אלו, החידוש המשמעותי בהיצע של דגמי ריינג' רובר – ושל לנד רובר בכלל - יהיה תחילת שיווקן של גרסאות היברידיות נטענות לריינג' רובר הקלאסי ולריינג' רובר ספורט. לכלים אלה, החמושים במנוע 2.0 ליטר טורבו ובמנוע חשמלי, הספק משולב של 404 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 51 ק"מ. זמן האספקה של שני הדגמים בגרסאות ההיברידיות מתוכנן לקיץ הקרוב (יולי-ספטמבר).
בגלל הטבת המס הניתנות לרכב הנמצא בקבוצה 2 במדד הירוק, הפחתת המחיר תגיע עד כ-300,000 שקלים לריינג' רובר ו-200,000 שקלים לספורט. ריינג' רובר ספורט PHEV יוצע בשלוש רמות גימור – 'HSE', 'HSE Dynamic' ו'אוטוביוגרפי', שמחיריהן 615,000 שקלים, 635,000 שקלים ו-725,000 שקלים בהתאמה; זאת לעומת מחיר התחלתי של 759,000 שקלים כיום (עבור גרסת 2.0 ל' דיזל, ברמת SE). ריינג' רובר PHEV, לעומת זאת, יוצע בשתי רמות גימור – 'ווג' ו'אוטוביוגרפי', שמחיריהן 843,000 שקלים ו-912,000 שקלים בהתאמה; זאת לעומת מחיר התחלתי של 1,015,000 שקלים כיום (עבור גרסת 3.0 ל' דיזל, ברמת HSE).
בסך הכל אמורה לנד רובר להגדיל את מכירותיה באופן ניכר, מ-300 מכוניות לשנה ל-400 ואולי אף יותר, הרבה בזכות הגרסאות הנטענות. יחד עם יגואר עשויה חברת המזרח, היבואנית, להגדיל את היקף המכירות שלה באופן משמעותי ואולי אף להכפילו, ולהיות לשחקן "אמיתי" בתחום היוקרה.