עבור הנהגים מדובר בפלטפורמה להזמנת נסיעות ללא כל תשלום – דמי סדרנות חודשיים או עמלה לכל נסיעה. הנוסעים מצידם יוכלו לבחור נהגים לפי פרמטרים שונים. עם סיום הנסיעה יוכלו הנהג והנוסע להעניק ציון זה לזה.
חברת Raxi חברה לארגון בעלי המוניות, המונה 7000 חברים, ו-1800 מהם כבר רשומים כמי שמעניקים שירות דרך האפליקציה.
שינויים בכללים
לפי גיא הדרי, מנכ״ל Raxi, השירות החדש "יגרום למהפכה תוך שיפור השירות בשוק המוניות. באנו להציע שינוי מהותי בקשר בין הנהג לנוסע, ללא מתווכים וללא עמלות. אנו מאמינים כי המשוואה פשוטה: נהג מרוצה שווה לקוח מרוצה. רק קשר ישיר בין הצדדים, ללא מתווכים, יוביל לשביעות רצון גבוהה יותר אצל שני הצדדים״.
מודל זה שונה מזה של תחנת מוניות המספקת שירות לנוסעים הפונים אליה וניתן על-ידי נהגים הפועלים במסגרתה ומשלמים דמי סדרנות חודשיים – וגם מזה של גט, שהיא למעשה תחנה ווירטואלית, הגובה מהנהג תשלום, בין אם קבוע או כעמלה. לפי Raxi, הבסיס הכלכלי לאפליקציה החדשה יהיה פרסום.