המוסטנג CS בגרסת הקונברטיבל (יש גם קופה) מציעה גג בד מתקפל וכמה סממני רטרו בהשראת סדרת הקליפורניה. אלו כוללים סבכה קדמית שחורה ומסיט רוח קדמי, פסי מירוץ בצדי המרכב שמודבקים באמצעו ולא למטה כמקובל בדרך כלל, תגי CS וחישוקי חמישה חישורים בעיצוב חדש.
בתא הנוסעים תקבלו מושבי עור וזמש ותגי CS בכל פינה. ולא פחות חשוב, מתחת למכסה המנוע מחכה יחידת הכוח הבשרנית של פורד - מנוע ה-5.0 ליטר נטול המגדש אך רב הצילינדרים (שמונה, טוב ששאלתם), שמפיק 460 כ"ס ויותר מ-58 קג"מ. כל זה מספיק למהירות מרבית של 250 קמ"ש, ולא פחות חשוב - לפס-קול מלהיב.
לזה עוזרת גם שליטה אקטיבית בפתיחת וסגירת שסתום מערכת הפליטה, מה שמאפשר מחד מצב "שקט" לתנועה באזור עירוני או בשעות מאוחרות, לצד צליל רועם ולא מופרע כשהכביש פתוח והדעת נותנת. השסתום האקטיבי יוצע בקרוב גם בדגמי האקובוסט (ארבעה צילינדרים טורבו) של המוסטנג.
דגם ה-CS מציע תיבת שישה הילוכים ידנית עם מסנכרן אלקטרוני להעברת הילוכים. זה מתאים את סל"ד המנוע לפי העברת ההילוכים, פעולה דומה לזו שמבוצעת בגז ביניים ידני על-ידי נהגי מירוץ. מלבד העברות מהירות וחלקות יותר, המערכת הזו יוצרת גם דרמה קולית נוספת.
והחדשות הרעות? למרות שביבואנית פורד, דלק מוטורס, הביעו עניין בשיווק המוסטנג בישראל בעבר, יותר מארבע שנים חלפו מאז השקת הדור הנוכחי ובינתיים אין התקדמות בנושא. וכך הקליפורניה, כמו המדינה עצמה, תישאר בינתיים בגדר חלום רחוק.