ביצרנית מעוניינים להתמקד בהשקת רכב הפנאי הראשון של המותג, ה-7 קרוסבק (Crossback), שמבוסס על פלטפורמת EMP2 המודרנית של הקונצרן ויתחרה באירופה בב.מ.וו X1 ואודי Q3. לאחר השקתו בדי.אס מתכוונים להשיק רכב פנאי חדש נוסף מדי שנה בשנים הקרובות, כמו גם רכב חשמלי ראשון על בסיס 3 קרוסבק (פנאי קטן) לקראת 2020.
די.אס 5 הייתה עד להשקת ה-7 קרוסבק ספינת הדגל של מותג היוקרה, שהחל תחילה כתת-מותג של סיטרואן בשנת 2009 והופרד למותג עצמאי ב-2014. היא לא זכתה להצלחה גדולה בישראל - בשנת 2017 לדוגמה נמסרו תשע יחידות בלבד, אך המשיכה להימכר בניגוד ל-4 ששיווקה כבר הופסק בעבר.
לצד ביטול שני הדגמים, די.אס צפויה לפי הדיווח גם לצמצם את מבחר גרסאות ה-3. מכונית הסופרמיני שאיתה יצאה לדרך היצרנית ב-2009, כבר לא צעירה ומחליפתה באופק. עד שזו תגיע, בדי.אס החליטו להמשיך בייצור רק של הגרסה האוטומטית, מה שאומר שלא צפויה השפעה במקרה זה על השוק הישראלי - הרוב המוחלט של מכירות ה-3 אצלנו היו של גרסה זו.
מחברת לובינסקי, יבואנית די.אס לישראל, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי מכירות ה-3 וה-5 בישראל ימשיכו כרגיל לאורך כל 2018 לפחות, וכי בעוד חודש יושק אצלנו ה-7 קרוסבק החדש.