ה-SVR מצויד במנוע שמונה צילינדרים (V8) בנפח 5.0 ליטר, עם מגדש-על. יחידת הכוח מפיקה 550 כ"ס ו-69.3 קג"מ, ובסיוע הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית, זה מספיק לביצועים מרשימים: 4.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 283 קמ"ש.
כוח בלי אפשרות לשלוט בו לא שווה הרבה, ולכן יגואר תציע גם בולמים משודרגים - קשיחים ב-30% מלפנים ו-10% מאחור - לצד דיפרנציאל אחורי אלקטרוני אקטיבי, בלמי דיסק בקוטר 395 מ"מ מלפנים ו-396 מ"מ מאחור וערכת עיצוב ספורטיבית שגם תורמת ליעילות האווירודינמית - הן בכדי להכניס יותר אוויר לקירור המנוע והבלמים, הן כדי לייצב את הרכב במהירות גבוהה.
יגואר F-פייס SVR מציע אורך של 474 ס"מ, רוחב של 217.5 ס"מ (כולל מראות), גובה של 167 ס"מ ובסיס גלגלים של 287 ס"מ. משקלו העצמי לא צנוע - 2,070 ק"ג.
מלבד העיצוב הספורטיבי בחוץ, יגואר תציע גם תא נוסעים משודרג - כולל מושבים ספורטיביים, בורר הילוכים בעיצוב מסורתי במקום החוגה שבגרסאות הרגילות וארבעה שילובי גוונים לריפודים ולדיפונים.
יגואר F-פייס משווק גם בישראל, ומחירו מתחיל מ-389 אלף שקל לגרסת הבסיס (2.0 ליטר דיזל) והחל מ-525 אלף שקל לדגם הבכיר (3.0 ליטר דיזל). בשלב זה לא ידוע האם ה-SVR יגיע לישראל, ואם כן כמה יעלה.