ב.מ.וו חשפה את גרסת הקומפטישן (Competition, תחרות) של ה-M2, מכונית הספורט המשווקת גם בישראל. הגרסה החזקה והספורטיבית ביותר של הסדרה 2, זוכה כאן לתוספת כוח - 40 כ"ס ליתר דיוק, תודות למנוע חדש שהושאל מה-M4.

ב.מ.וו M2 קומפטישן נחשפת עם 410 כ


יחידת הכוח החדשה מפיקה 410 כ"ס ו-56 קג"מ (431 כ"ס ו-56 קג"מ ב-M4), והיא מבוססת על מנוע הטווין-טורבו שישה צילינדרים שמכונה בב.מ.וו "S55". ה-M2 הרגילה מצוידת במנוע "N55" שמפיק 370 כ"ס ו-47.4 קג"מ. בשני המקרים הכוח עובר לגלגלים האחוריים.

תוספת הכוח תאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית או 4.4 עם תיבה ידנית (4.3 ו-4.5 שניות בהתאמה ב-M2 רגילה). המהירות המרבית נותרה מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש או 280 עם "חבילת הנהג של M" שמוצעת בתוספת תשלום.

ב.מ.וו M2 קומפטישן נחשפת עם 410 כ


מלבד תוספת הכוח, הקומפטישן מוסיפה גם חישוקי "19 שחורים, סבכה קדמית עם חיבור בשחור בין ה"כליות" (שגם צבועות שחור בעצמן), חלק תחתון שונה בפגוש הקדמי ותגי "Competition". מלבד זאת ההבדלים הקוסמטיים קטנים ביותר, ולמכונית מידות כמעט זהות ל-M2 הרגילה - אורכה 446 ס"מ, רוחבה 185 ס"מ, גובהה 141 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 269 ס"מ.

ב.מ.וו M2 קומפטישן נחשפת עם 410 כ


ב.מ.וו M2 משווקת בישראל עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, ובמחיר התחלתי של 515 אלף שקל. בשלב זה לא ידוע האם ניתן יהיה להזמין את הקומפקטישן, ואם כן מה יהיה מחירה.