ה-C4 איירקרוס מוסיף 12 ס"מ לאורך הכללי (427 מול 415), ו-5.5 ס"מ לבסיס הגלגלים (265.5 מול 260), לטובת מרווח טוב יותר - במיוחד ליושבים מאחור - ותא מטען גדול יותר.
מבחינת עיצוב הוא דומה מאוד ל-C3 איירקרוס, אך מציע איירבאמפס (Airbumps) - כריות הפלסטיק שהוצגו לראשונה ב-C4 קקטוס ושמטרתן להגן על הדלתות ממכות חניה. אלו מוצעות בגרסה מוקטנת ב-C3 הרגילה ובקקטוס שלאחר מתיחת הפנים, אך ב-C3 איירקרוס הן נעדרות לחלוטין. לא ברור אם סיטרואן רומזת כאן על כוונה להוסיפן בהמשך גם באירופה.
ה-C4 איירקרוס יציע מערכת מולטימדיה עם מסך "9, וישווק בסין כ"רכב מקוון" - ובמילים אחרות, הוא יציע גישה לאינטרנט לטובת עדכוני מערכת, מוזיקה אינטרנטית, ניווט עם עדכונים בזמן אמת ואף אפשרות לתשלום בחניונים. המערכת פותחה בסיוע עליבאבא (Alibaba), ענקית המסחר המקוון הסינית.
סיטרואן לא מפרטת אילו מנועים יוצעו ב-C4 איירקרוס, אך סביר שאלו דומים להיצע של ה-C3 איירקרוס - שכולל מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (110 או 130 כ"ס), מנוע בנזין אטמוספרי (1.2 ליטר, 82 כ"ס) ושלושה מנועי דיזל עם 90, 100 או 120 כ"ס. גרסת ה-110 כ"ס בנזין היא היחידה שמשודכת גם לתיבת שישה הילוכים אוטומטית.