לקומפטישן אותו מנוע שמונה צילינדרים (V8) בנזין, בנפח 4.4 ליטר ועם צמד מגדשי טורבו. תוספת הכוח מאפשרת למכונית הסאלון להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.3 שניות, 0.1 פחות מ-M5 רגילה, אך במפתיע המהירות המרבית לא השתנתה (305 קמ"ש עם "ערכת הנהג של M", או 250 בלי).
הקומפטישן מסוגלת להאיץ מעמידה ל-200 קמ"ש בתוך 10.8 שניות לעומת 11.1 בדגם הרגיל.
מלבד תוספת הכוח, הקומפטישן מקבלת גם מערכת פליטה חדשה ורועשת יותר, סבכה קדמית שחורה וחישוקים קלים בעיצוב חדש. שיווקה יחל באירופה בספטמבר, בשלב זה עדיין לא ידוע מתי תוצע גם בישראל. אצלנו ב.מ.וו M5 רגילה, שתושק בקרוב, צפויה לעלות החל מ-1.15 מיליון שקל.