במקרה של ה-DB11, גרסת AMR מוסיפה 30 כ"ס בהשוואה לדגם הרגיל. זאת מאותו מנוע טווין-טורבו V12 בנפח 5.2 ליטר. תוספת הכוח שיפרה את ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש, שאורכת כאן 3.7 שניות (3.9 ב-DB11 רגילה).
![הג'נטלמן עושה ספורט: אסטון מרטין DB11 AMR](/Attachment/Gallery/239550/1595738/_crop_to50_750x750.jpg)
אסטון מרטין מבטיחה גם שיפורים ליכולת הדינמית, זאת תודות לכיול מתלים חדש ובלמים משודרגים. למכונית משקל עצמי של 1,870 ק"ג וחלוקת משקל כמעט מושלמת של 51% מלפנים ו-49% מאחור. כמו ה-DB11 הרגילה, יש לה מנוע קדמי-מרכזי והנעה אחורית. תיבת ההילוכים האוטומטית, עם שמונה יחסי העברה, זכתה לכיול מחדש לביצועים עדיפים.
![הג'נטלמן עושה ספורט: אסטון מרטין DB11 AMR](/Attachment/Gallery/239550/1595736/_crop_to50_750x750.jpg)
כיאה לאסטון מרטין, הביצועים לא מגיעים בלי קצת תוספת לסטייל. בין היתר, יוצעו שילובי גוונים חדשים למרכב - כולל קישוטי AMR בצבעים עזים (לשמחתנו, אפשר גם בלעדיהם), שישה גוונים לקליפרים (כולל ירוק-לימון, צהוב וכתום), ארבעה עיצובים לחישוקים (כולם במידה "20) וחמישה גוונים לחגורות הבטיחות - כולל "שמפניה".
![הג'נטלמן עושה ספורט: אסטון מרטין DB11 AMR](/Attachment/Gallery/239550/1595740/_crop_to50_750x750.jpg)
ה-DB11 AMR תוצע באירופה כבר מהחודשים הקרובים, ובמחיר התחלתי של 175 אלף פאונד (כ-846,000 שקל). בישראל מחיר ה-DB11 הרגילה עומד על החל משני מיליון ו-86,000 שקל. מחיר ה-AMR לא פורסם, אך צפו לשלם תוספת לא קטנה בעבור התענוג.