חובבי העיצוב הייחודי של בראבוס ישמחו לגלות שמעצבי הסדנה לא חסכו, והעניקו ל-X-קלאס את המראה האגרסיבי האופייני כל-כך. זאת תודות לשינויים לפגושים, לסבכה הקדמית, פסי תאורת לד חדשים בחלק התחתון ועל הגג ואיך אפשר בלי - חישוקי בראבוס במידה "20, עטופים בצמיגי 285/45.
בתא הנוסעים אפשרויות ההתאמה האישית כמעט בלתי-מוגבלות, וכוללות תוספות שונות - בהן חלקי אלומיניום וריפודי עור בשלל גוונים וצורות. סדנת בראבוס מציעה גם שירותי התאמה אישית של ממש לפי טעם הלקוח ועומק כיסו.
ולא פחות חשוב, כוח. ה-X-קלאס של בראבוס מתבסס על גרסת ה-X250d, החזקה ביותר במבחר הדיזל של הדגם. יחידת ה-2.3 ליטר שמפיקה 190 כ"ס ו-46 קג"מ, שודרגה ל-211 כ"ס ב-3,500 סל"ד ו-52 קג"מ בין 1,500 ל-2,500 סל"ד.
בבראבוס מציינים כי זה מספיק לשיפור זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש מ-11.8 ל-11.5 שניות. אך חשוב יותר - תוספת הכוח תאפשר ל-X-קלאס לגרור ולהוביל מטען בקלות רבה יותר. וזה כבר שימוש הגיוני הרבה יותר לטנדר שתוכנן, בראש ובראשונה, ככלי עבודה שימושי.
למרות שהובטח בתחילה כי יגיע אלינו עוד בסוף שנה שעברה, מרצדס X-קלאס לא משווק באופן רשמי בישראל. נכון לעתה, לא ידוע מתי זה יקרה.