על-פי היצרנית, ה-GT3 GT-R החדשה עברה שורה של שיפורים לעומת הדגם הקודם, שהוצג עוד ב-2012. מרכז הכובד כעת נמוך יותר, ויחד עם מתלים חדשים ושיפורים לקשיחות המבנית של המרכב והשלדה, ה-GT3 תציע כעת יכולת דינמית טובה יותר.
שיפורים בוצעו גם ליעילות האווירודינמית, עם יחס שונה בין כושר הצמדה, שמסייע לאחיזה במהירות גבוהה, לבין מקדם הגרר, המסייע להפחתת התנגדות האוויר, כלומר לביצועים ותצרוכת הדלק. העדכון כולל גם שיפורים לבלמים, תיבת ההילוכים ואפילו למיזוג (עדיין אופציה בתוספת תשלום).
ה-GT3 מציעה את מנוע הטווין-טורבו של ה-GT-R, כאן עם נפח של 3.8 ליטר, הספק מרבי של 550 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 65 קג"מ ב-5,000 סל"ד. נתוני ביצועים לא פורסמו. הרכב החדש מצויד בתיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית והנעה אחורית.
והמחיר? ביפן ה-GT-R למירוצים תעלה לכם החל מ-60 מיליון ין, או כ-1.95 מיליון שקל לפני מסים. היא זמינה למכירה כבר עתה, אך מסירות ראשונות יחלו בינואר 2019. נכון לעתה לא ידוע על כוונה של חברת קרסו, יבואנית ניסאן, להציע את ה-GT3 בישראל.